• Elviram

    Kan inte släppa dig

    Jag hatar att jag inte kan släppa dig. Jag hatar att vårt sex va så bra. Att du kysser så som jag gillar och inte är nån bläckfisk eller tunglös. Hur kan jag hitta nån annan? Men jag vill öndå inte ha dig för di är en oärlig fegis med tomma ord. Jag hatar hur du går vidare samtidigt som jag tycker det är tragiskt att du hoppar från förhållande till förhållande. Står du verkligen inte ut med att vara själv. Det gör ont att du hittat någon och jag vet inte hur ni har det. Jag stör mig på alla fel jag gjorde men du va inte bättre. Vi va inte bra ihop men ändå va vi det. Jag vill bli fri från dig. Fri från den ilska jag känner inom mig. Samtidigt vill jag prata med dig, behöver det och saknar det. Men jag har inget snällt att säga. Vill bara förstå vem du är. Är du han jag trodde att du va eller han jag va rädd för att du skulle vara? Jag önskar dig olycka samtidigt som ja inte orkar bry mig om dig. Du är tragisk men fantastisk. Jag vill veta vad som pågår i din hjärna och hur du verkligen mår. Jag vill veta vem du är.

  • Svar på tråden Kan inte släppa dig
  • Dr Nail

    Upp med hakorna! Det är nytt år och här sitter du och skriver emo bs istället för att skratta och njuta av livet :D

  • Anonym (Oumbärlig)
    Dr Nail skrev 2019-01-11 11:12:14 följande:

    Upp med hakorna! Det är nytt år och här sitter du och skriver emo bs istället för att skratta och njuta av livet :D


    Upp med hakan menar du nog.. ?!
  • Dr Nail
    Anonym (Oumbärlig) skrev 2019-01-11 20:45:25 följande:

    Upp med hakan menar du nog.. ?!


    Ja, skrev fel. Var för tidigt, hjärnan inte riktigt vaken.
  • LukeStairwalker

    Jag kunde skrivit det där om mitt ex. 
    Är på väg tillbaks till glädjen och lugnet igen men vissa dagar är det svårt bara.
      
    Har läst böcker och lyssnat på poddar om att just släppa taget och nånstans på vägen där släppte det. Kanske inte så mycket med hjälp av böcker och poddar utan av att hon betedde sig som skit en gång för mycket och jag var väl förberedd. 

    Vill du älta är du välkommen. 

  • Elviram
    LukeStairwalker skrev 2019-01-11 23:38:37 följande:

    Jag kunde skrivit det där om mitt ex. 

    Är på väg tillbaks till glädjen och lugnet igen men vissa dagar är det svårt bara.

      

    Har läst böcker och lyssnat på poddar om att just släppa taget och nånstans på vägen där släppte det. Kanske inte så mycket med hjälp av böcker och poddar utan av att hon betedde sig som skit en gång för mycket och jag var väl förberedd. 

    Vill du älta är du välkommen. 


    Tack!

    Så trött på det. Vill bara sluta tänka på honom. Önskar att han skulle höra av sig och jag kan dissa honom. Finns så mycket jag hade velat säga till honom samtidigt som jag känner varför ska jag lägga ner den energin på honom.

    Har med lyssnat och läst allt möjligt. Ibland kan man få en sån aha upplevelse och det känns som att allt lossnar. Men tankarna smyger tillbaka ändå. För det mesta går det åt rätt håll men vissa dagar är värre. Morgonen är värst sen när jag väl kommit igång och på andra tankar så är jag mitt glada jag igen :)
Svar på tråden Kan inte släppa dig