Inlägg från: Anonym (Skönt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skönt)

Varför samlag?

Jag känner mig inte tillfredsställd utan penetration. Kommer helst på det sättet, jag kan komma så. Det är så mycket mer intimt och tillfredställande, vill känna mig härligt pumpad.

Om en kille slickar/smeker mig och det är slut där känns det nästan som jag hellre avstått. Kan lika gärna fixa det själv då vilket är många gånger skönare. Om han slickat mig först är det riktigt skönt att bli knullad efteråt, även om jag redan kommit.

Men det absolut bästa är att typ bli slickad först tills man är galet kåt och sen bli tagen hårt tills vi båda kommer ;) Det är helt klart skönast och jag njuter mer av penetrationen då än om jag skulle kommit först.

Om kvinnor inte hade njutit av penetration skulle nog inte dildon existerat....

• Anonym (Skönt)
    Anonym (C) skrev 2019-01-15 19:53:17 följande:

För att det bara är av samlag jag får våldsamma skrikorgasmer. Jätteskönt att komma av klitorisorgasmer också när man blir slickad, men vaginalorgasmerna är himmelska.

Kanske litr ot men hur vet man om man får en vaginalorgasm? Jag kan komma av enbart penetration men oftast måste jag bli lite slickad/smekt innan. Jag tror att jag kommer för att klitoris gnuggas av killen genom hans stötar. Bakifrån kan jag inte komma av penetration tex utan måste smeka mig själv.

Hur gör man för att få en "ren" vaginalorgasm?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-16 00:56:42 följande:

Det är ju det dom flesta inte får, därav min fråga!

Även om "de flesta" (vet ej hur det ligger till med detta) inte får orgasm av själva samlaget så betyder det inte att det inte är skönt. Det är skönt att fyllas upp och få stimulans inuti också. Det i kombination med klitorisorgasm kan vara fantastiskt. Det är även en primitiv drift som båda könen strävar mot av biologiska skäl.

Är det så svårt att förstå?
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Ann) skrev 2019-01-16 08:10:18 följande:

Vad orättvist allt är.

Män får inte ligga och kvinnor får inte orgasmer.

Kanske ett samband där....
  • Anonym (Skönt)
    Guapa skrev 2019-01-18 07:48:08 följande:

Jag förstår hur du menar ts. Jag är heller inte förtjust i peneration enkom och jag skulle helt kunna utesluta det i en sexuell relation utan att känna en större förlust, om övrigt sex var bra dvs. Däremot förstår jag också att Vi alla är olika och jag tror faktiskt att de flesta kvinnor uppskattar peneration om det sker i samband med någon form av klitorisstimulans.

Det är en utmaning att få vissa killar att förstå att penetration inte nödvändigtvis behöver vara det centrala i en sexakt utan en endast en del där de övriga delarna är minst lika viktiga.

Ja det är ju alla delar som gör det, sen vad man föredrar är väl olika. Personligen behöver jag ett ordentligt förspel med allt vad det innebär för att kunna njuta maximalt av penetration. Utan det blir penetration tråkigt, men min kropp längtar efter den där känslan man får när man blivit ordentligt påsatt. Om jag inte får det blir jag ganska frustrerad :p
Svar på tråden Varför samlag?