Inlägg från: Anonym (EN) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EN)

Varför samlag?

Anonym (Minja) skrev 2019-01-15 17:05:38 följande:

Varför vill ni kvinnor ha samlag egentligen? Förstår givetvis att ni har det för att bli gravida men annars. Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna. Så - varför har ni kvinnor egentligen samlag?

Hade aldrig velat ha ett sexliv utan penetration. Varför? För att det är skönt, det ör mycket skönare orgasmer med g-punktsstimulering. Det finns kvinnor som får orgasm av enbart penetrarion även om många behöver lite klitorisstimulans också. Det är otrolig skillnad på att enbart smeka sig till orgasm och bli knullad samtidigt :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-15 17:11:01 följande:

Män får ju orgasm av samlag så det är väl inte alls samma sak! ovanligt dumt svar!

Det får kvinnor också
  • Anonym (EN)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-16 00:56:42 följande:

Det är ju det dom flesta inte får, därav min fråga!

De flesta får visst orgasm, det är färre som får orgasm enbart av penetration men orgasm får de. Har du problem att få orgasm själv eftersom du är så bitter? Du borde kanske jobba på ditt eget sexliv :)
  • Anonym (EN)
    Anonym (varför äta) skrev 2019-01-16 15:24:09 följande:

Sex utan penetration skulle jag se som helt överflödigt. Oralsex är bara förspel och inget jag älskar eller behöver, förutom emellan stötarna för att förhöja. Närheten till mannens kropp och känslan av hans kuk inuti mig, samhörigheten och kicken det ger är meningen med sex för mig som kvinna. Skulle aldrig velat vara utan det. Det är ett starkt behov och en drift som kan kännas helt akut periodvis.

Visst är lite hångel kul för att bygga upp stämning eller fördröja orgasmer men långt ifrån tillfredsställande och fingrar och sånt gör det inte alls för mig. Heller inte leksaker. Får bara skavsår och svamp av gummi, också är det kallt. Mannens organ är varmt, dunkande och uppfyllande....så underbart skönt om känslorna finns för mannen!

Precis! Oralsex är inte jag direkt förtjust i och skall man smeka kan jag lika gärna göra det själv. Jag vill bli påsar, knullad, dominerad.det är så skönt. Jag behöver klitorisstimulans också men det är ju kombon som är så skön
  • Anonym (EN)
    Anonym (Minja) skrev 2019-01-16 21:44:20 följande:

Jag väldigt nöjd med mitt sexliv men tycker samlag är trist. Som tur är tycker min kille det också så vi tillfredsställer varandra på andra sätt och får underbara orgasmer båda två!

Undrar bara varför andra kvinnor har samlag när det oftast ändå inte leder till orgasm iallafall!

Är det så svårt att förstå att vi är olika? Jag hade aldrig velat ha ett sexliv utan penetration, gud vad trist. Mina samlag leder definitivt till orgasm typ varje gång, jag får dessutom oftast orgasm flera ggr under ett samlag. Jag använder dildos när jag onanerar också
Svar på tråden Varför samlag?