Inlägg från: Anonym (Minja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Minja)

Varför samlag?

Varför vill ni kvinnor ha samlag egentligen? Förstår givetvis att ni har det för att bli gravida men annars. Kvinnor får ju orgasm av smeksex eller oralsex och inte av samlag utan att smeka sej själv samtidigt och då är det ju inte samlaget som gör att dom kommer utan smekningarna. Så - varför har ni kvinnor egentligen samlag?

• Svar på tråden Varför samlag?
  • Anonym (Minja)

Män får ju orgasm av samlag så det är väl inte alls samma sak! ovanligt dumt svar!

• Anonym (Minja)
    Anonym (Z) skrev 2019-01-15 18:55:37 följande:

Alltså när en kvinna är kåt så blir det som ett sug efter en kuk. Att få orgasm av att enbart smeka sig är inte i närheten av de orgasmer som blir med en kuk som stimulerar insidan, som fyller ut. Det skulle vara som att säga vilket hål som helst duger för en kuk, ta en äppelpaj och kör kuken i. Varför en fitta när det finns så mycket annat skönt att trycka in den i?

Antar att du är en man!
  • Anonym (Minja)

Det är ju det dom flesta inte får, därav min fråga!

• Anonym (Minja)
    Anonym (EN) skrev 2019-01-16 18:10:53 följande:
    De flesta får visst orgasm, det är färre som får orgasm enbart av penetration men orgasm får de. Har du problem att få orgasm själv eftersom du är så bitter? Du borde kanske jobba på ditt eget sexliv :)
    Jag väldigt nöjd med mitt sexliv men tycker samlag är trist. Som tur är tycker min kille det också så vi tillfredsställer varandra på andra sätt och får underbara orgasmer båda två!
    Undrar bara varför andra kvinnor har samlag när det oftast ändå inte leder till orgasm iallafall!
  • Anonym (Minja)
    Anonym (Kkk) skrev 2019-01-16 01:03:35 följande:
    Trist att du är bitter över att andra kan komma men inte du. Styrkekram!

Btw, visste du att både män och kvinnor kan komma helt utan beröring? Varför ens röra könet och smutsa ner händerna alls när man helt enkelt kan komma med fantasier och muskelkontroll?
    Har inga problem att få orgasm men inte under samlaget. Tycker bara det är tråkigt!
Svar på tråden Varför samlag?