Anonym (Förvirrad) skrev 2019-01-20 13:18:14 följande:
Ja o folk som ghostar!! Fy!! Till grejen hör att när vi sågs sist diskuterade vi sånt o han har sagt att han inte förstå folk son bara gör så utan man vill hellre ha ett klart nej att man inte ska ses mer.. jag tycker ju att vi har varit såpass seriösa att man avslutar om man inte vill mer o jag har alltid känt rn så bra känsla att man inte har behövt spela några spel itan jag har vågat skriva när jag vill utan att behöva tänka vem som skrev sist o grejer men nu känns det som bortblåst.
Va ska jag göra då? Bara avvakta o annars fråga om han ens vill träffas mer då o säga att jag känner mig ledsen för han gör som han gör?
Precis. Men det känns som att vissa som säger så är sådana som gör så själva. Jag är verkligen inte det. Jag hatar sånt. Och antagligen du med. Men han verkar ju lite tveksamt. Jag tycker inte det är schysst heller att låta dig undra såhär. Vet faktiskt inte vad du ska göra. Jag hade nog försökt skriva ändå. Tycker han du är jobbig så, alltså. nej det är du inte. Kommunikationen måste ju funka ändå. Man skiter ju inte bara i den mån tycker om... Jag är så emot sånt så jag hade inte kunnat vara tyst. Men du kanske ska vänta några dagar med att skriva mycket iallafall och ifrågasätta. Se om han hör av sig själv. Men nåt litet meddelande kan man väl skriva. Vad gör det. Tycker synd om dig.