• VillaVillerkulla

Ställer du frågan - eller inte?

I helgen som kommer ska du göra en resa med din älskling. Det är en fråga du vill ställa som gnager som sjutton i dig. Får du rätt svar är helgen räddad, men vid fel svar blir den havererad. Hur gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ställer du frågan - eller inte?
  • VillaVillerkulla

Du kan hitta på en fråga själv, som skulle ha den effekten:

Rätt svar: allt blir bra

Fel svar: helgen blir förstörd

Inte ställa frågan: den kommer gnaga i dig hela helgen.

• Vejden
    VillaVillerkulla skrev 2019-01-23 13:15:46 följande:

Du kan hitta på en fråga själv, som skulle ha den effekten:

Rätt svar: allt blir bra

Fel svar: helgen blir förstörd

Inte ställa frågan: den kommer gnaga i dig hela helgen.

Kan inte komma på en fråga som skulle ha den effekten.
  • Meriall

Skulle bara helgen bli förstörd eller mer?

Är ju skillnad på "ville du egentligen bara åka på spahelgen för min skull?" och "har du känslor för kvinnan på jobbet?"

• Monchichier
    VillaVillerkulla skrev 2019-01-23 17:49:12 följande:

Vi kan säga såhär: ni skulle bli väldigt mycket ovänner ett bra tag, om svaret var fel.

Om det är så att man riskerar att bli ovän med sin älskling ett bra tag framåt om svaret blev fel så vet säkert älsklingen om det också och kommer således inte svara något annat än rätt. Frågan kommer fortfarande att gnaga över helgen osv.

Skulle det vara jag hade jag ställt frågan nu. Hade jag mot all förmodan fått fel svar hade jag åkt ändå, men tagit med min mamma istället. Både hon och jag kan behöva komma bort tillsammans
  • Fiona M

Finns det öht ett så laddat ämne tycker jag ni ska vänta med resan tills ni pratat med varandra.

• VillaVillerkulla

[quote=79388424][quote-nick]Fiona M skrev 2019-01-23 20:04:22 följande:[/quote-nick]

Finns det öht ett så laddat ämne tycker jag ni ska vänta med resan tills ni pratat med varandra.

[/

Det har inte med mig att göra, utan vad du skulle göra.

Svar på tråden Ställer du frågan - eller inte?