• Anonym (Snusk)

    Min karl är äcklig, vill vara otrogen

    Lång historia kort.

    Jag lever med mannen i mitt liv sen 3 år tillbaka. Han och jag passar perfekt psykiskt, har haft en del förhållanden innan men aldrig kännt såhär. Vi litar på varandra och som sagt vi älskar varandra.

    Men tänder inte på han längre..

    Han vårdar inte sig själv längre. Har flera gånger avbrutit samlag när han luktat kiss... Han duschar 2ggr i veckan. Byter kalsongerna 2ggr i veckan och INTE när han duschar. Han går runt i samma kläder hela tiden. Klipper sig nästan aldrig.. ja ni fattar.....

    Har tänkt försöka prata med han om de här men hur gör man de på ett bra sätt?

    Samtidigt så börjat jag tända på andra, drömmer varje kväll om att ha sex med andra och blir han inte bättre snart kommer jag säkert vara otrogen.

  • Svar på tråden Min karl är äcklig, vill vara otrogen
  • Anonym (oj.)

    Tala om för honom att hygien är viktig för dig. Ändrar han sig inte så kan ni inte vara ihop. Att duscha varje dag är överkurs tycker jag. Dock alltid före sex. Men varannan dag måste man i alla fall duscha, om man inte har en kroppsodör som gör att man faktiskt måste duscha varje dag. Och absolut byta kalsingar, strumpor och tröja varje dag! 

  • Anonym (fyfyfy)
    Anonym (oj.) skrev 2019-01-23 14:21:00 följande:

    Tala om för honom att hygien är viktig för dig. Ändrar han sig inte så kan ni inte vara ihop. Att duscha varje dag är överkurs tycker jag. Dock alltid före sex. Men varannan dag måste man i alla fall duscha, om man inte har en kroppsodör som gör att man faktiskt måste duscha varje dag. Och absolut byta kalsingar, strumpor och tröj KOmmera varje dag! 


    Huh vad äckligt!!! Hur blir man sån? Snacka om att ta dig för given och inte respektera dig..bryt med snuskhummern.Kommer bara bli värre:(
  • Anonym (oj.)
    Anonym (fyfyfy) skrev 2019-01-23 14:33:18 följande:
    Huh vad äckligt!!! Hur blir man sån? Snacka om att ta dig för given och inte respektera dig..bryt med snuskhummern.Kommer bara bli värre:(
    Citerade du inte fel där?
  • Anonym (H)

    Ställ ultimatumen, skärp till dig eller dra.

    Att vara otrogen ska aldrig vara ett alternativ.

    Antingen är man tillsammans eller inte.

  • Anonym (A)

    Tycker att du ska ställa krav på skärpning eller så är det slut.

  • Anonym (Praktisk)

    Klä dig riktigt sexigt i kväll. Naken eller underkläder. Vet inte vad han tänder på.

    När han kommer till dig - "Ja, men gå och duscha först"

  • Liberté

    Är det något psykiskt problem bakom dvs att personen inte mår bra mentalt och slutat ta hand om sig själv, på väg att gå in i väggen eller annat.

    Eller är det bara ren lathet ?

  • Anonym (Sad)

    Tycker att du tar det rätt upp o ner och talar om hur du känner och tycker.

    Tala också om att du har nått en gräns

  • Anonym (Sara)

    Men det är väl ändå inte dålig hygien att aldrig klippa sig? Han vill kanske ha långt hår. Huvudsaken är väl att han tvättar det emellanåt?

  • Anonym (K30)

    Att du kommer till tankarna att vara otrogen är intressant.


    Du vill inte lämna han pga dessa problem, bara vara med någon annan om han inte kan sköta sin hygien? 


    Kommer det fram att du vart otrogen, antingen att du berättar det själv eller att han kommer på dig... då kanske det tar slut iaf, och det är kanske inte det trevligaste sättet att göra slut på.


    Hade jag vart i din situation hade jag absolut pratat med han om allvaret i situationen, berätta att du börjar tänka på andra eftersom han inte tar hand om sig själv. Han behöver kanske en spark i röven så han förstår... men är du otrogen så får du vara beredd på att det kan vara slutet för ert förhållande.

  • TriC

    Han är ju en riktig äckelpotta! Själv hade jag aldrig kunnat vara tillsammans med en partner som inte håller sig ren och fräsch.

    Var inte otrogen utan gör istället slut och hitta en man som sköter om sig och som du vill ha sex med. 

  • Anonym (Samma problem)
    Anonym (Snusk) skrev 2019-01-23 14:17:16 följande:

    Lång historia kort.

    Jag lever med mannen i mitt liv sen 3 år tillbaka. Han och jag passar perfekt psykiskt, har haft en del förhållanden innan men aldrig kännt såhär. Vi litar på varandra och som sagt vi älskar varandra.

    Men tänder inte på han längre..

    Han vårdar inte sig själv längre. Har flera gånger avbrutit samlag när han luktat kiss... Han duschar 2ggr i veckan. Byter kalsongerna 2ggr i veckan och INTE när han duschar. Han går runt i samma kläder hela tiden. Klipper sig nästan aldrig.. ja ni fattar.....

    Har tänkt försöka prata med han om de här men hur gör man de på ett bra sätt?

    Samtidigt så börjat jag tända på andra, drömmer varje kväll om att ha sex med andra och blir han inte bättre snart kommer jag säkert vara otrogen.


    Anonym (Snusk) skrev 2019-01-23 14:17:16 följande:

    Lång historia kort.

    Jag lever med mannen i mitt liv sen 3 år tillbaka. Han och jag passar perfekt psykiskt, har haft en del förhållanden innan men aldrig kännt såhär. Vi litar på varandra och som sagt vi älskar varandra.

    Men tänder inte på han längre..

    Han vårdar inte sig själv längre. Har flera gånger avbrutit samlag när han luktat kiss... Han duschar 2ggr i veckan. Byter kalsongerna 2ggr i veckan och INTE när han duschar. Han går runt i samma kläder hela tiden. Klipper sig nästan aldrig.. ja ni fattar.....

    Har tänkt försöka prata med han om de här men hur gör man de på ett bra sätt?

    Samtidigt så börjat jag tända på andra, drömmer varje kväll om att ha sex med andra och blir han inte bättre snart kommer jag säkert vara otrogen.


    Hej jac har smma problem med min sambo jag kommer snart vara otrogen det är så jäkla äckligt när man inte duscha och luktar jag förstår dig att du mår dåligt av det
  • Pilsner

    Ha härligt sex när han är nyduschad. Ha inget sex då han är sunkig.

Svar på tråden Min karl är äcklig, vill vara otrogen