Inlägg från: Snark123 |Visa alla inlägg
  • Snark123

BF oktober 2019!

Hej alla, grattis till plus=) Jag har nästan också precis plussat och det blir en slutet på sept/tidig okt bebis om allt går som det ska. 

Det är vårt första barn och jag har inte alls så mycket symptom.. vilket gör mig lite orolig. De symptom jag har är ömma bröst på morgonen och en spänning/mild mensvärk i övre troskanten mestadels hela tiden.. någon som känner samma? 

Tillägg: är i v 5 (4+3)

• Snark123
    längtan 89 skrev 2019-01-25 13:32:26 följande:

Vet inte varförmitt inlägg gav massa ?? Istället för smileyar????

Så har det blivit för mig med. :o så nu skriver jag alla smilysar old school som man fick göra på sin första mobiltelefon :')
  • Snark123

Ang boka tid hos barnmorskan så tror jag aldrig man kan göra det för tidigt. Jag ringde direkt och vi ska dit nu på onsdag o då kommer vi va i början på v.6. Läste någonstans att man som förstföderska kommer gå till bm ca 9 gånger så ju tidigare desto bättre=) Också känns det bra för man får svar på frågor och info:)

• Snark123
    mizis skrev 2019-01-28 19:09:30 följande:

Hej alla!

Jag plussade i helgen och har beräknat bf till 7/10 :D superduper glad.

Jag vill gärna vara med i en hemlig FB-grupp!!

Hur mår alla?

Jag har växtvärk i livmodern, är trött, fryser och kissar ofta. Annars mår jag prima än så länge.

Kram

Jag har samma symptom som dig förutom fryser! Härligt o se att nån har samma och ''inte så många'' (vet inte vad som är normalt..)
Svar på tråden BF oktober 2019!