Inlägg från: Isolinde |Visa alla inlägg
  • Isolinde

BF oktober 2019!

Hej allihopa!

Jag skapade precis en sluten facebookgrupp (dvs bara medlemmar kan se vem som är medlem) för alla som är gravida och har BF i oktober 2019.

Gruppen heter ?Oktoberbebisar 2019 ?????, skicka gärna en förfrågan om att gå med så kan vi skapa en mysig grupp tillsammans ????

/Ida

• Isolinde
    Isolinde skrev 2019-03-20 21:02:03 följande:

Hej allihopa!

Jag skapade precis en sluten facebookgrupp (dvs bara medlemmar kan se vem som är medlem) för alla som är gravida och har BF i oktober 2019.

Gruppen heter ?Oktoberbebisar 2019 ?????, skicka gärna en förfrågan om att gå med så kan vi skapa en mysig grupp tillsammans ????

/Ida

Ojdå, det blev lite konstigt med smileys som blev frågetecken istället. Men facebookgruppen heter i alla fall Oktoberbebisar 2019 (med ett hjärta efter).
    /Ida
  • Isolinde
    Dalia94 skrev 2019-03-21 07:59:46 följande:

Det finns redan en grupp sen några veckor tillbaka :)

Ja jag vet, men jag tänkte att det vore roligt med en ny lite mindre grupp så att det blir mer personligt :) Plus att det kanske finns många här som ännu inte gått med i någon grupp och då kan det vara skönt att gå med i en ny grupp istället för att komma in i en stor grupp där de flesta redan känner varandra eller har varit med länge! :)
  • Isolinde
    Hsecka skrev 2019-03-24 23:34:44 följande:

Hej, är Fb sidan fortfarande aktiv , för jag hittar inte den på FB??!!

Det finns en ny grupp som heter Oktoberbebisar 2019 (BF Oktober 2019) om du vill gå med i en lite mindre grupp :)
  • Isolinde
    Annisennn skrev 2019-03-27 16:20:46 följande:

Går också gärna med i gruppen på fb om det fortfarande är okej. Så inaktiv på fl :)

Ansök gärna till Oktoberbebisar 2019 (med ett hjärta efter), vi är än så länge 5st i gruppen så det är bara roligt om det kommer fler :D
  • Isolinde
    Annisennn skrev 2019-03-29 04:14:36 följande:

Jag hittar inte gruppen. Är den synlig?

Ja den ska vara synlig för alla (men man kan inte se vem som är medlem om man inte själv är medlem). Den heter Oktoberbebisar 2019 (BF Oktober 2019), och så ett rosa dubbelhjärta innan parentesen :)
  • Isolinde
    Hej!

Jag ville bara tipsa om denna Facebookgrupp som är till för ALLA föräldrar, oavsett familjekonstellation. Så länge man har fått eller ska få barn någon gång under 2019. Det finns ju många grupper för gravida på Facebook, men inte så många där även partners är välkomna. Så gå gärna med och bjud även in era partners :D

https://www.facebook.com/groups/674758679630640/
Svar på tråden BF oktober 2019!