• Höstman

Vart finns kvinnorna.

Alltså jag undrar vart kan man få kontakt med kvinnor förutom en massa sidor där man måste registrera sig. Oftast är det ju bara en massa gubbar och små tjejer på de sidorna. Skulle bara vilja ha kontakt med någon normal kvinna i 30 plus ålder.

• Svar på tråden Vart finns kvinnorna.
  • Höstman

Det gillar jag, att du inte är en i mängden. Jag är 35. Kanske skriva pm?

• NilsGranlund
    Höstman skrev 2019-01-24 22:25:11 följande:

Alltså jag undrar vart kan man få kontakt med kvinnor förutom en massa sidor där man måste registrera sig. Oftast är det ju bara en massa gubbar och små tjejer på de sidorna. Skulle bara vilja ha kontakt med någon normal kvinna i 30 plus ålder.

Har hört att det finns kvinnor där det bor folk, men lovar inget.
  • Anonym (Samma här)

Jag upplever själv samma problem. Men mitt stora problem är at jag giller verkligen inte krogragg. Sjukt less på det.

• Anonym (qwerty)

Jag går och rider en gång i veckan på ett stall med stor andel vuxna ryttare. Där kan man fråga sig var männen är. : )

• Anonym (Hmmmm)
    Höstman skrev 2019-01-24 22:25:11 följande:

Danskurs. Språkkurs.
  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (qwerty) skrev 2019-01-27 11:36:07 följande:

Jag går och rider en gång i veckan på ett stall med stor andel vuxna ryttare. Där kan man fråga sig var männen är. : )

Precis! En kollega anmälde sig till singelkryssning. Dyrt och 80%singelkvinnor. Hon var så besviken. Var fanns alla män?
Svar på tråden Vart finns kvinnorna.