Värt att göra en grej av det? Lång text
Hej!
Jag träffade min sambo jul 2015 och jag har ett barn sedan tillbaka då han har blivit en otroligt bra extra pappa till honom.
Innan vi träffades har han varit en singel kille som jobbade som bartender då han hade många tjejer runt omkring sig. Alltid varit mystiskt med sin mobil men han har alltid sagt han har ingenting att dölja då jag har litat på honom.
Igår fick jag för mig att kolla i hans mobil för att han har ryckt bort sin telefon ifrån mig några gånger när jag bara kanske har råkat ta fel mobil eller på väg att ge den till sonen som ville titta på något. Att kolla hans mobil var något jag aldrig ville göra!
Han har lovat mig att han inte har träffat någon sedan vi träffas men såg på messenger att han skrev till en tjej tills februari att hon skulle hem till honom osv. sedan 2016 och 2017 såg jag att han skrev till tjejer en del komplimanger som tex försöker du ge mig hjärtattack med dom modellbilderna eller om jag inte kände dig skulle jag ha varit på dig helt eller kommenterat hur snygg den personen såg ut då när han jobbade på nattklubb. Det gör ont att läsa även det är något år tillbaka eftersom vi var tillsammans.
Vill bara påpeka 2018 har vi dock blivit mycket starkare som par då vi har fått missfall och sedan fått avbryta gradvitet efter halva tiden på grund av svår sjukdom på våran Ängel.
Avbrytning var för två månader sedan så jag kanske är bara känlig just nu och känner mig sårad. Tycker ni att det är värt att ta upp detta jag har hittat eller bara borsta bort det eftersom det inte var nyligen han skrev till tjejer vad jag kunde se??