• Anonym (Ledse­n fisk)
    Äldre 26 Jan 09:44
    604 visningar
    10 svar
    10
    604

    Dotter mikrade sin guldfisk..

    Fyfan vad jag skäms just nu, gör inlägget anonymt för att ingen ska känna igen mig.

    Så. Lördagsmorgon. Jag vaknade för en halvtimme sen och min dotter, 9 år gammal, brukar ju klara sig bra själv på morgonen, brukar inte vara nått konstigt alls.

    Men iallafall, HON HAR MIKRAT SIN GULDFISK! Som hon fick av sin farmor i julklapp! Jag gick ju upp och skulle värma en kopp vatten till mitt te i mikron, och då hittar jag hennes guldfisk på en porslintallrik i vatten i mikron. Frågar henne varför hon gjort så och då svarar hon bara att hon ville värma fisken, då vattnet i akvariet va så kallt.

    Vad ska jag ens göra? Känner mig helt förtvivlad, jag skiter ju i fisken, men att hon ens får för sig att göra nått sånt är ju galet???

    Är det youtubes fel att hon gör nått sånt? Hon sitter med sin ipad väldigt mycket. Hon råkade se på paradise hotel en hel del när hon var mindre, har det förstört henne? Hon äter också frenetiskt sina snorkråkor, som nästan påminner i konsistensen av den varma fisken, har det nått med det att göra?

  • Svar på tråden Dotter mikrade sin guldfisk..
  • Anonym (..)
    Äldre 26 Jan 09:47
    #1

    hon kanske har ett begåvningshandikapp? ett tips, ta ifrån henne ipaden och ge henne den först när hon är 13 år och mogen för det.

  • Anonym (Ledse­n fisk) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 09:51
    #2
    Anonym (..) skrev 2019-01-26 09:47:51 följande:

    hon kanske har ett begåvningshandikapp? ett tips, ta ifrån henne ipaden och ge henne den först när hon är 13 år och mogen för det.


    Nej hon har inga handikapp alls, bara att hon äter för mycket snorkråkor, vilket hon vägrar sluta med.

    Men asså vad gör man ens just nu hahah
  • Anonym (Ef)
    Äldre 26 Jan 09:53
    #3

    En 9 åring bör veta att man inte stoppar in någon form av djur i mikrovågsugnen!

    Tror inte youtube har med det scenariot att göra alls.

    Finns ju vuxna som äter snorkråkor så det är nog mer en otrevlig vana hon har men som sagt, hon bör vid denna ålder veta att man absolut inte stoppar en fisk i mikron.

  • Anonym (Troll­)
    Äldre 26 Jan 10:08
    #4

    Trolltråd. Skärp dig ts

  • Anonym (Ledse­n fisk) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 10:20
    #5
    Anonym (Troll) skrev 2019-01-26 10:08:02 följande:

    Trolltråd. Skärp dig ts


    Nej! Du kan va ett troll själv!
  • Anonym (Absur­t)
    Äldre 26 Jan 10:27
    #6

    Det jag reagerade på var att du skiter i fisken. Det är den som fått sätta livet till för att du inte har koll på vad din dotter sysslar med.

    Jävla sätt.

    Med tanke på hur du skriver så är du antingen ett troll eller bara helt lost.

  • Anonym (Timo)
    Äldre 26 Jan 10:39
    #7
    +1

    Vattnet i akvariet kommer ju fortfarande vara kallt? Vad sade dottern om det hela?

  • Anonym (k)
    Äldre 26 Jan 11:00
    #8
    Anonym (Absurt) skrev 2019-01-26 10:27:02 följande:

    Det jag reagerade på var att du skiter i fisken. Det är den som fått sätta livet till för att du inte har koll på vad din dotter sysslar med.

    Jävla sätt.

    Med tanke på hur du skriver så är du antingen ett troll eller bara helt lost.


    De tre sista meningarna säger vad TS är om inget annat...
  • Äldre 26 Jan 20:33
    #9

    Väldigt dåligt skämt TS, inte kul någonstans..

  • Anonym (..)
    Äldre 26 Jan 20:35
    #10
    CitronTulo skrev 2019-01-26 20:33:12 följande:

    Väldigt dåligt skämt TS, inte kul någonstans..


    jag har faktiskt anmält tråden men moderatorerna verkar bara ha flyttat över tråden till en annan kategori trots att jag bett dom ta bort tråden
Svar på tråden Dotter mikrade sin guldfisk..