• Mikaelamini

Vad tror ni?

Hej! Jag fick missfall i november, under den graviditeten hade jag ganska många symptom, molvärk, ont i brösten, spänd mage osv osv. Vi har nu försökt igen och jag inseminerade mig 11 januari. Jag hade molvärk några dagar efter äl men sedan dess har jag inte haft något. Om jag nu skulle vara gravid, kan det skilja sig så mycket?

Är nu 1-3 dagar innan bim (inte 100% säker vilken dag ägglossningen var) och det enda jag kan tolka som symptom är typ vattniga och ägglossningsliknande flytningar. Jag har även haft koll på min livmodertapp denna gången. Den brukar alltid vara lätt att nå och jag har alltid kunnat känna öppningen osv oavsett om jag nyss haft ägglossning eller mens eller varit där mellan. I typ en vecka var den helt bakåtvänd och jag kunde knappt nå den, sen för typ två dagar sedan var den inte bakåtvänd och den var hård. Då antog jag mensen skulle komma, men nu idag kände jag igen och den har mjuknat igen och är svår att nå, möjligtvis något bakåt men inte helt säker.

Så vad tror ni? Självklart kan bara test berätta det men jag vill inte testa så tidigt denna gången. Väldigt tacksam för svar! ??

Svar på tråden Vad tror ni?