• ShyVic

Varför hänger du här?

Sedan en vän/crush inte längre vill ha kontakt med mig känns det så ensamt. Jag har varit medlem här tidigare, lite till och från, men nu tänkte jag bli mer aktiv för att se om familjeliv kan fylla mitt tomrum för en period. Varför hänger ni andra här?

• Svar på tråden Varför hänger du här?
  • Nimzay
    Mongoliet skrev 2019-01-27 18:49:51 följande:

Folk fattar inte ironi här & få kan läsa mellan raderna.

Säger den som knappt ens kan läsa mellan raderna i sina egna trådstarter...(!!!)
  • AmericanMommy

Jag hänger här för jag är utlandsvensk och tycker det är intressant att läsa hur svenskar resonerar och tänker om saker. Det är också ett sätt för mig att stänga ute stress i mitt liv som jag inte orkar ta tag i, det är lättare att läsa om andras problem och försöka ge dom råd än att göra något åt mina egna.

• Gizmo

Det är intressant att läsa om andra människors problem, så glömmer jag mina egna...

• Anonym (Mix)
    tankfull skrev 2019-01-27 23:49:54 följande:

Om du anser att neutralt är detsamma som enkelspårigt kvinnohat så är Flashback neutralt. Där finns i stort sett inga kvinnor eftersom alla blivit bortjagade och de som skriver där är till 99% män som aldrig haft ett riktigt förhållande. Själv är jag så hjärtligt trött på män som måste ställa pojkar mot flickor och män mot kvinnor hela tiden. En diskussion med dig skulle inte bli givande eftersom du redan har din åsikt klar. Flashbacks kör sjunger unisont kvinnohatarsånger så kanske bättre du återgår till att höja din stämma där.

Men stackare, så synd det är om dig. Vilken ond värld med alla dessa män. Gråt lite så ska du se att det känns lite bättre.
  • Anonym (Yeeep)
    ShyVic skrev 2019-01-27 14:35:49 följande:

Sedan en vän/crush inte längre vill ha kontakt med mig känns det så ensamt. Jag har varit medlem här tidigare, lite till och från, men nu tänkte jag bli mer aktiv för att se om familjeliv kan fylla mitt tomrum för en period. Varför hänger ni andra här?

Ungefär samma anledning. + att läsa andras problem får mig att glömma mina egna ett tag.
  • tankfull
    Anonym (Mix) skrev 2019-01-28 07:34:06 följande:
    Men stackare, så synd det är om dig. Vilken ond värld med alla dessa män. Gråt lite så ska du se att det känns lite bättre.
    Vilket konstruktivt svar. Det är uppenbarligen dig det är synd om och det är inget som kan avhjälpas med en gråtstund heller. Själv har jag fullt normala män runtomkring mig så jag vet att majoriteten av männen på Flashback är en abnormitet och inte en normalitet. Men de som hänger på Flashback blir skadade, det är helt tydligt. Tycker synd om allihop.
  • Anonym (Mix)
    tankfull skrev 2019-01-28 07:47:45 följande:

Vilket konstruktivt svar. Det är uppenbarligen dig det är synd om och det är inget som kan avhjälpas med en gråtstund heller. Själv har jag fullt normala män runtomkring mig så jag vet att majoriteten av männen på Flashback är en abnormitet och inte en normalitet. Men de som hänger på Flashback blir skadade, det är helt tydligt. Tycker synd om allihop.

Inte mer konstruktivt än ditt svar, du är ett bra exempel på hur FL fungerar och det du tillskriver både Flashback och män lever du själv upp till. Du är inte mycket bättre än de du sitter här och anklagar.
  • tankfull
    Anonym (Mix) skrev 2019-01-28 07:56:39 följande:
    Inte mer konstruktivt än ditt svar, du är ett bra exempel på hur FL fungerar och det du tillskriver både Flashback och män lever du själv upp till. Du är inte mycket bättre än de du sitter här och anklagar.
    Du vet alltså inte vad konstruktivt betyder. Jag skulle förklarat det för dig om jag hade haft det minsta lust att fortsätta diskutera med dig, men det ger mig absolut ingenting. Kan få mer konstruktiva svar av en stol. 
  • Anonym (Mix)
    tankfull skrev 2019-01-28 08:09:16 följande:

Du vet alltså inte vad konstruktivt betyder. Jag skulle förklarat det för dig om jag hade haft det minsta lust att fortsätta diskutera med dig, men det ger mig absolut ingenting. Kan få mer konstruktiva svar av en stol. 

Som sagt, du är ett utmärkt exempel. Prata du med din stol, synd inte fler här följer ditt exempel. Skulle bli en betydligt bättre och trevligare sajt då.
  • Anonym (Fria)

Läser nästan aldrig längre på flashback. Idiotin har gått verkligen över styr på flashback. Har tillkommit ett nytt forum, inte så mycket aktivitet just nu men blir mer och mer. Dessutom utan reklam.

Svar på tråden Varför hänger du här?