• Postman

Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?

Jag tror att vissa kvinnor på Familjeliv är lågbegåvade. Gick ut 9:an med under 2.5 i snittbetyg. Hängde en del i rökrutan och låg i baksätet i raggarbilar. Rätt feta också.

5 barn med minst 4 pappor.

• Postman
    tankfull skrev 2019-01-30 13:26:22 följande:

Hö hö hö hö! Vicket kul inlägg! Du e så smaaat. 

Särskilt som du skriver exakt samma sak som andra redan skrivit fast med lite variation i siffrorna. Tyder på hög begåvning.

Ja självklart kopierade jag det mesta. Detta för att visa hur lågbegåvade många andra är härinne. Det är sorgligt hur många som drar till med nedsättande ord och inlägg.
  • Postman
    nihka skrev 2019-01-30 22:54:26 följande:

Oj, så många kränkta män i samma tråd. Undrar vad uppföljaren blir?

Den patetiska långköraren "Buhuhuhu. Jag får inte ligga" eller kanske den gamla klassikern där man wailar ut sin ångest i "Varför vill ingen ha mig?

Verkar mest vara du själv som är kränkt så som du går på i dina inlägg.
  • Postman
    nihka skrev 2019-01-31 03:51:29 följande:

Och, jodå det har funnits dysfunktionella kvinnor också, men de är inte lika inne på att alla kvinnor som inte håller med dem ska straffknullas.

Det finns många dysfunktionella kvinnor härinne som inte gör annat än att trakassera män på allehanda sätt och inte drar sig det minsta för att skriva nedsättande, förminskande eller andra kränkande inlägg i sitt ständiga bittra hat över vad män gör och inte gör.

Det du anklagar män för sitter du och gör precis själv:
    nihka skrev 2019-01-30 22:54:26 följande:

Oj, så många kränkta män i samma tråd. Undrar vad uppföljaren blir?

Den patetiska långköraren "Buhuhuhu. Jag får inte ligga" eller kanske den gamla klassikern där man wailar ut sin ångest i "Varför vill ingen ha mig?

Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?