Inlägg från: Gosedjuret |Visa alla inlägg
  • Gosedjuret

Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?

Åh, bilder på alla här hade varit helt underbart. Jag ser helt ok ut skulle jag tro, inte enligt FL-nidmallen. Spridningen är säkert som överallt, stora variationer.

Hade alla haft bra bilder så hade jag kunnat tänka mig att bli flirtad med men eftersom jag är extremt picky så inte som nu i blindo.

• Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-01-28 22:52:31 följande:

Samma här, vem vill köpa grisen i säcken liksom ;)

Eller hur!? Hur stor är sannolikheten att man skulle bli glatt överraskad liksom...fast man kan aldrig veta ;)
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-01-29 00:11:21 följande:

Nope, skulle kännas dumt att veta om att personen finns på samma rastplats som mig, tänk om man behöver ventilera ett problem och han känner igen sig. Eller jag själv får läsa en tråd om hur jävla ?dum i huvudet? man är som ghostar en pinsam date. Vill ju inte såra en fin forumskille ;)

Nej familjeliv är nog dumt att ragga på! Just saying..

Ja...känns som om det skulle kunna bli hur jobbigt som helst! Att man inser att man antagligen blir beskriven i en tråd och får veta hur jobbig någon tycker att man är. Fast lite roligt ändå hade jag tyckt ;)

Nix sämre plats finns nog inte än just här...
  • Gosedjuret
    Chattisen skrev 2019-01-29 08:56:14 följande:

Är ju lite rationell och förstår att ingen snygg singel sitter här och hänger, snarare lägger personen ut en halvnaken bild på tex tinder i hopp om att bli sedd. Medan vi mindre attraktiva får gömma oss bakom ett ?fake nick? och måste charma omkull våra byten med hull och hår. Fy 17 så orättvist det känns ;)

Ja, hade ju varit för enkelt med snyggingar här. Men visst, tur att vi kan gömma oss utan bild, för hur hade det gått egentligen?! Hur var det, 15 kilos övervikt och ingen träning på hur många år som helst...tur att det går att charma åtminstone, ojoj...;)
  • Gosedjuret

Äh, ni som försöker resonera med gänget i den här tråden - sluta slösa med energi, det är som att försöka prata med grisar. Pärlor åt svin? Njae...inte ens så bra :)

Mongo är inblandad och hela hatarmaffian är igång, det är inget bra tecken...en snabb titt kan ge en viss lättnad att man är fullt normal och utan lust att ge sig in i dysfunktionella människors känslostormar. Låt dom hållas här så kanske dom inte ger sig ut i andra trådar, haha...:D

Svar på tråden Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?