• Anonym (!)

Feminism 2019 nu kör vi!

Kvinnor och män! Nu ska vi få feminism att funka!
    Det finns ingen annan förklaring än att sex är den största boven i ojämställheten.

Våldtäkt 
    Sexuella trakasserier
    Bodyshaming
    Prostitution
    Preventivmedel som förstör kroppar

Så nu föreslår jag att vi för in gamla hederliga hålla på sig - värderingar. Den enda skillnaden är att Män ni slipper inte heller undan!
    Ingen sex = Stor skillnad

Därifrån kan vi börja. Sedan kan vi ta de andra frågorna.

• Svar på tråden Feminism 2019 nu kör vi!
  • Anonym (!)
    Anonym (Kromosomert) skrev 2019-01-28 22:16:13 följande:

feminint = rätt

maskulint = fel

BUSENKELT!

Nej, det är inte så enkelt. Det finns nackdelar med båda som vi behöver ta itu med och en bra början är med det jag skrev. 
  • Anonym (the man)

Föreslår gratis tuttförstoring till alla feminister

• Anonym (!)
    Anonym (the man) skrev 2019-01-28 22:18:12 följande:

Föreslår gratis tuttförstoring till alla feminister

Återigen. Här är fokus på att korrigeringar av kroppen skulle vara lösning på problemet (läs inlägg #2). 
    Jag föreslår ta bort fokus på kroppen och utseendeideal. Naturligt är eftersträvansvärt eftersom det gör minst skada på kroppen. 
  • Anonym (Kromosomert)
    Anonym (!) skrev 2019-01-28 22:18:00 följande:
    Nej, det är inte så enkelt. Det finns nackdelar med båda som vi behöver ta itu med och en bra början är med det jag skrev. 
    Ge det några år så är männen feminiserade och lika pretentiösa och stela som alla duktiga flickor. 
  • Anonym (the man)
    Anonym (!) skrev 2019-01-28 22:24:30 följande:
    Återigen. Här är fokus på att korrigeringar av kroppen skulle vara lösning på problemet (läs inlägg #2). 
    Jag föreslår ta bort fokus på kroppen och utseendeideal. Naturligt är eftersträvansvärt eftersom det gör minst skada på kroppen. 
    Var och en har väl rätt att korrigera sin kropp efter behag. Det är en viktig jämställdhetsfråga för mig. Du vill göra det till en klassfråga.
  • Anonym (Äkta feminist)
    Anonym (the man) skrev 2019-01-28 22:31:19 följande:

Var och en har väl rätt att korrigera sin kropp efter behag. Det är en viktig jämställdhetsfråga för mig. Du vill göra det till en klassfråga.

När alla män är steriliserade behöver vi inte fixa våra kroppar. Sannt kvinnovärde kommer av hur bra man behandlar sina systrar
  • Anonym (!)
    Anonym (Kromosomert) skrev 2019-01-28 22:31:06 följande:
    Ge det några år så är männen feminiserade och lika pretentiösa och stela som alla duktiga flickor. 
    Nu får du nog utveckla för jag förstår inte vad du menar.
  • Anonym (!)
    Anonym (the man) skrev 2019-01-28 22:31:19 följande:
    Rätt Ja, så länge inte pengarna eller läkaren motsätter sig korrigeringen.
    Bör vi uppmuntra till korrigering? Nej. 

På vilket sätt vill jag göra det till en klassfråga?
  • Anonym (Kromosomert)
    Anonym (!) skrev 2019-01-28 22:39:55 följande:
    Nu får du nog utveckla för jag förstår inte vad du menar.
    Du får sova på saken.
  • Anonym (femanisten)

När vi män är kastrerade och inte utgör något hot så kommer världen sakta gå under. Det finns en aspekt de så kallade feministerna förbisett:

Kvinnor i grupp... De kommer förgöra varandra när vi inte längre är ett hot mot dem .  :D

Svar på tråden Feminism 2019 nu kör vi!