• Anonym (Binda)

    Vilken är bästa bindan?

    Vilken binda tycker du är bäst? Varför tycker du den är bäst?

    Jag använder mest Libresse. Den är skönast. Suger upp bäst.

  • Svar på tråden Vilken är bästa bindan?
  • Anonya
    Solarn skrev 2019-07-23 22:46:27 följande:

     


    Anonym (Binda) skrev 2019-07-21 22:30:16 följande:

    Oj jag måste vara pantad för jag visste inte att det fanns parfymerade bindor. Inget jag lagt märke till i affären. Var finns dom? Och det finns alltså idioter som köper dessa.


    Always är parfymerade, har du inte känt lukten i affären?

    Always trosskydd är parfymerade, men inte deras bindor. (Jag använder alla storlekarna av ultra med vingar och är känslig för dofter.)
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Blä) skrev 2020-02-08 15:38:10 följande:

    Men blä, använder folk binda fortfarande?


    Ja?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-02-08 15:59:17 följande:

    Ja?


    Låter ju superäckligt och inte särskilt praktiskt
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Blä) skrev 2020-02-08 16:18:06 följande:

    Låter ju superäckligt och inte särskilt praktiskt


    Lika äckligt med tamponger.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-02-08 16:20:38 följande:

    Lika äckligt med tamponger.


    Haha ne, och sen är menskopp det bästa. Men liksom sitta och ha undelivet mot mensblodet i bindan. Och sen är det väl lätt att det läcker? Rinner in mellan skinkorna osv. Ne fy...
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Blä) skrev 2020-02-08 16:28:20 följande:

    Haha ne, och sen är menskopp det bästa. Men liksom sitta och ha undelivet mot mensblodet i bindan. Och sen är det väl lätt att det läcker? Rinner in mellan skinkorna osv. Ne fy...


    Märks att du är ung.
  • Anonym (Terese)

    Jag kör med Icas egna märke, normala bindor med vingar. De är lika bra som de dyrare märkena (Libresse, Always) tycker jag.

  • Anonym (Terese)

    Jag kör med Icas egna märke, normala bindor med vingar. De är lika bra som de dyrare märkena (Libresse, Always) tycker jag.

  • brallison
    Anonym (Tygbindor) skrev 2019-02-01 07:40:04 följande:

    Tygbindor slår alla plastbindor. När jag bytte till tyg insåg jag hyr illa plastbindorna luktar, trodde det var mens som luktade så jävligt men i tyg luktar det ingenting :)

    Kan rekommendera tygbindor och trosskydd från Eco Femme och MaM Ecofit, finns på TantTyg.se <3


    Måste man tvätta dem och återanvända? I så fall, nej tack - vill inte slänga blodiga saker i min tvätt
    Allways Ultra med vingar rule Ser att de är lite tjockare än Libresse (2,4 vs 2,0 mm), men enl. mig Allways suger upp bäst och släpper inte ut nånting. Och där nån nämnd om parfymering - jag har råkat en gång att köpa parfymerade av misstag (inga större problem med det), med det vill jag säga att de flesta är INTE parfymerade.
  • Anonym (Ica Basic)

    Jag använder Ica Basic. Den är billig, har bra uppsugning, sitter bra i trosan och är snäll mot huden (ingen parfym och sån skit). Passar för mig! Skrattande

  • Linda Dartmo

    Always Extra Protection, Daily Liners Extra Long Clean Scent. Glad Den är så lång att den räcker ända in i stjärten. Kyss


    Jag twittrar om stjärtlukt. :)
Svar på tråden Vilken är bästa bindan?