• Nikkii

    Vågar jag köpa min dröm bröllopsklänning från JJ´s House?

    Hej!
    Jag skall gifta mig till pingst och jag har nu hittat min drömbröllopsklänning på JJ´s House (www.jjshouse.se) till ett bra pris. Jag var på väg att beställa den, men så började jag läsa recensioner och vissa är väldigt negativa. 
    Det verkar vara så att om man vill returnera en vara så får man först akontakta deras kundtjänst för att få en reklamationslapp och man måste kankse även ta en bild på defekten och skicka med, och att även om man gör allt det så kan det var krångligt att få igenom en retur. Har ni köpt något från dem? Vad har ni för erfarenhet? 

    Jag vet itne vad jag skall göra. Jag har fastnat för en av deras bröllopsklänningar och nu kan jag inte hitta en annan som jag inte tycker lika mycket om.

    // Niikki

  • Svar på tråden Vågar jag köpa min dröm bröllopsklänning från JJ´s House?
  • Starka

    Min syster köpte sin därifrån, såg ut precis som på bilden, jättefin kvalite och satt som en smäck.

  • Nikkii
    Starka skrev 2019-02-01 19:11:50 följande:

    Min syster köpte sin därifrån, såg ut precis som på bilden, jättefin kvalite och satt som en smäck.


    Vad kul att höra! När köpte hon sin klänning därifrån? Nyligen? Måttbeställde hon eller tog en standardstorlek? Vet du om hon fick betala både frakt och tullkostnader för leveransen?
    (Ursäkta alla frågor men det vore jättesnällt om du kan svara)

    // Niikkii
  • annabellelee

    Jag har aldrig köpt något därifrån, men köpt kläder på nätet, och det har säkert du också, och vet att även om klänningen är jättesnygg kan just den modellen passa dig eller inte, och det är svårt att veta innan man provat.

    Hur brukar vanliga kläder sitta på dig (jag vet tex att jag har lite för runda höfter, för smal midja och för kort bål för "standardstorlekar" och måste därför alltid prova kläder som ska sitta tajt på överkropp och midja). Brukar standardstorlekar passa eller ej?

  • Starka
    Nikkii skrev 2019-02-01 21:10:10 följande:

    Vad kul att höra! När köpte hon sin klänning därifrån? Nyligen? Måttbeställde hon eller tog en standardstorlek? Vet du om hon fick betala både frakt och tullkostnader för leveransen?

    (Ursäkta alla frågor men det vore jättesnällt om du kan svara)

    // Niikkii


    Hon beställde i fjol tog standardstorlek en klänning med snörning. Behövde bara ändra längden

    Hon betalade bara frakten

    Jag blev väldigt imponerad av kvaliten
Svar på tråden Vågar jag köpa min dröm bröllopsklänning från JJ´s House?