Inlägg från: Chattisen |Visa alla inlägg
  • Chattisen

Min fina vän

Väldigt vackert och sorgligt. Beklagar verkligen sorgen av en bästa vän.

Kändes dock lite lustigt med y-fronten som mail, tog bort allvaret lite från texten.. kan iof bara vara mitt sätt att tolka. Men är det ingen trolltråd, så blev jag verkligen rörd av att läsa din rader.

• Chattisen
    Anonym (Minfinavän) skrev 2019-02-02 01:31:35 följande:

Tack. Tyvärr är den mejladressen den enda jag har som inte är min jobbmejl. Skapade den redan 1998 och den har följt med mig, såväl som "Maria". Borde kanske skapa en ny, men är kanske lite för lat för att åta mig en sådan uppgift. Fint med respons "Chattisen".

Fick ni något gemensamt barn?
  • Chattisen
    Anonym (Minfinavän) skrev 2019-02-02 01:37:49 följande:

Nej, men det var nära 2009. Vi spånade namn och så. Men det blev inget gemensamt barn för oss. Tack för frågan.

Usch sån tragik, i natt skickar mina varmaste tankar till hennes barn.. till dig och hennes familj. En liten skyddsängel som ngn yppade tidigare, i en annan tråd :)
  • Chattisen
    Anonym (Minfinavän) skrev 2019-02-02 01:47:08 följande:

Tack, fina du. Om världen bestod av sådana som du, skulle himlen vara närmare. 

Du vet ju vad jag heter om du vill skiva av dig lite. :)
  • Chattisen
    Anonym (Psss) skrev 2019-02-02 01:57:08 följande:

Men. Blir så ledsen när jag läser detta. Hade en så nära vän i min ungdom som jag tappat kontakten med. Han lever dock men jag kom att tänka på honom nu. Hur magiskt det var mellan oss och jag trodde aldrig jag skulle få uppleva det med nån människa igen. Nu har jag på äldre dagar fått den fina gåvan att ha hittat min själsfrände. Trodde aldrig att en sån sak kunde hända två ggr för samma människa. Vill aldrig att något hemskt ska hända honom. Tårarna forsar nu.

Japp livet på en skör tråd, var rädd om de du håller av.
Svar på tråden Min fina vän