• Anonym (miss tänksam)

Kan man se raderade meddelanden på instagram?

Jag har misstanke att min kille är med en annan tjeje eller är intresserad så när han var i duschen så kollade jag hans telefon och där fanns en konveration med en tjej på hans jobb först oskyldigt men sen lite mer flirtigt. Sista meddelandet skrev han att de två kanske skulle jobba över någon dag men hon hade inte läst det än. Jag sa inget till honom då och sen kvällen efter så kollade jag igen när han somnat i soffan och då var det meddelandet borta så han har tagit bort det. Kan man se om man tagit bort meddelanden? Kanske inte återhämta det men iaf se om man raderat något? Och snälla inga predikningar ang att jag kollat hans telefon. Jah ska konfrontera honom men jag vill se först om han kanske raderat flera.

• Svar på tråden Kan man se raderade meddelanden på instagram?
  • Anonym (stackars)

Var beredd på att han kommer att blåneka. Män erkänner bara precis det som går att bevisa, så om meddelandena är borta kommer han neka och påstå att du sett fel eller så kommer han skälla ut dig för att du snokat i hans telefon, som ett sätt att avleda dig från vad han gjort. 

• Anonym (stackars)

För min del hade det räckt att min kille frågat en tjejkollega om de ska jobba över för att jag skulle dumpa honom. Det spelar ingen roll vad hon hade svarat, bara det att han är drivande till ett försök att vara otrogen hade varit nog för mig. 

Svar på tråden Kan man se raderade meddelanden på instagram?