Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

BIM Mars 2019

Hej,

Behöver hjälp! Jag är idag på Bim +1

Jag brukar alltid ha ont ömma bröst några dagar innan mens, då menar jag alltid! Har en väldigt regelbunden mens. Men denna månaden har jag inte haft några känningar på brösten de är ej ömma:/ tog ett digi cb igår. Visade inte gravid :(

Dock måste jag tillägga att jag har för första gången tagit Vitex, tror ni den har rubbat min menscykel?

Tacksam för svar

• Anonym (Orolig)

Hej, är på Bim +4 och tog ett gravtest i onsdags, tok negativt! Tog en ägglossningstest nyss, vågar inte ta gravtest! Rädd att bli ledsen. Men den visade hyfsad starkt!

Se bilden!

Har jag eller har jag nyligen haft min ägglossning? Blir inte klok på min kropp!

• Anonym (Orolig)

Hej tack för era svar! Ska försöka ta en nytt ägglossningstest senare idag ( den på bilden tog jag när kisset endast hade varit 1 timme) Och ta ett imorgon!

• Anonym (Orolig)

[quote=79446669][quote-nick]frugr95 skrev 2019-02-16 06:38:03 följande:[/quote-nick]Har du tagit gravtest efter du tog detta ältest? Jag plussade svagt med gravtest och så starkt på ältest som ditt visat sist jag plussade :)[/

Hej!

Nä... jag har inte vågar göra det ännu. Det va någon på Bim februari 2019 som talade om att hon haft stegring innan mens:( blir så oroligt att jag ska få negativt på gravtest! Så ska vänta någon dag till!

Svar på tråden BIM Mars 2019