• Eveh

BIM Mars 2019

Tog ut min spiral i maj men vi har inte aktivt försökt bli gravida förän nu. Detta blir första ?riktiga? försöker.

Är 23 år gammal ????

Lägger till mig själv

BIM LISTA

1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar, MaoaM

2/3 Love5, ETOVA, Seseli

3/3 Eveh

4/3 Minnie768

5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

6/3 Jagerika, Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

7/3 QueenS, Missempi, frugr95

8/3 Sjp30, Bebislängtan

9/3 Siri88

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

13/3 evi82

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

18/3 Grumpycavat

• Eveh

Har ägglossningstestat varje dag sedan cykeldag 17 och idag, cykeldag 23 av 35 kom det äntligen upp en glad gubbe i rutan!

Trodde inte att man kunde bli såhär glad av att ha ägglossning haha

• Eveh
    frugr95 skrev 2019-02-20 12:25:41 följande:

Jag blev väckt 05:20 idag för att hinna mysa innan jobb. Vi ses inte förrän imorrn kl 16 igen haha :D men det är ju planen som du säger - gardera oss ;)

Lyllos dig! Jag har också ägglossning men det går inte så bra. Vi har myst hela natten men han kan inte komma. Jag tror att han har lite prestationsångest..
  • Eveh
    frugr95 skrev 2019-02-20 18:52:17 följande:

Åh va jobbigt :( jag har samma som din man, blir snustorr!! Liksom pressen att sexet ska va bra också. Så igår så använde jag min vibrator innan en stund utan press så mannen varnade via sms att när han var hemma om 15 kunde jag va redo! Så då kunde jag slappna av mer heheh

Åh vad jobbigt.

Fick positivt på ägglossningstestet igår vid 19 och vi mös till det ca ett dygn innan och då kom han i mig och förhoppningsvis ikväll med så hoppas det räcker!

Om det inte går så får vi testa nästa månad och då tänkte jag inte säga till honom att jag har ägglossning utan bara förföra honom så han inte behöver tänka på att han måste komma
  • Eveh

Bim idag och äl+12 och jag har en molande värk i magen. Som mensvärk fast ingen mens ännu.

Vågar inte testa förän äl+14 om mensen inte kommit..

Vågar liksom inte ens tro att där skulle vara något...

• Eveh

Blev inget plus för mig denna månad..

Nu blir det den eviga väntan... 21 dagar till ägglossning, har en cykel på 36 dagar så det känns som en hel evighet mellan försöken...

Svar på tråden BIM Mars 2019