Inlägg från: Förälskadilivet |Visa alla inlägg
  • Förälskadilivet

BIM Mars 2019

Åhhhh lägger till mig på listan ??

BIM LISTA

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym (syskonlängtan), Rhubarb82

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, NervösAnonym, babymys

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90 , Förälskadilivet

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90

9/3 Siri88, höstmamma

10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

11/3 Geranium

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel, jamåduleva

13/3 evi82, Tirin

14/3 Anonim(Milla)

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

16/3 Hallonsaft24

17/3 Ängelby

18/3 Grumpycavat

23/3 Nicciz

26/3 Malin888

Pluslista;

Elinanorden

Planerarliten
  • Förälskadilivet

6 dagar kvar till mens, molar i magen... ska man vänta med att testa eller bara att köra? ???? kliar i fingrarna att testa såklart....

Planerarliten
  • Förälskadilivet

Testade idag, negativt, men vet av erfarenhet att jag plussat sent med mina minsta... så håller tummarna ett tag till för mår konstigt lite tjyvens liksom

Men visst blir man besviken...

Testade på em men det borde väl inte göra skillnad?!

Grattis till alla som + at hittills ??

Planerarliten
  • Förälskadilivet

[quote=79483780][quote-nick]Nr2år2019 skrev 2019-03-04 19:13:00 följande:[/quote-nick]Samma här... Testade också nu på EM och det var negativt. Av någon anledning så lyckas jag alltid hålla mig från att testa på morgonen, men inte på EM... Känns ju lite dumt egentligen! Plussade också efter BIM mina två tidigare graviditeter, så hoppet lever ännu trots besvikelsen över negativt test och den där gnagande oroskänslan när tusan det ska ta sig egentligen?!

Har du några symptom?[/

Nä inte direkt, är trött men inte mer än vanligt ska ha mens idag men än så länge har ingen kommit ???? gråtig är jag iofs, gråtit två ggr redan idag, vi får väl se framåt natten!

Så håller tummarna för att den inte kommer alls, är mer hungrig och det brukar jag bli till mens så ja vet i tusan

Man försöker att tänka positivt går det inte den här ggn går det kanske nästa, blir det inte så är det nog inte meningen just nu... ???? men det är tufft

När har du bim?

Planerarliten
  • Förälskadilivet

Men inte dykt upp än.... 1 dag sen o den brukar vara punktlig minsann så håller tummar o tår och allt möjligt just nu ????????

Planerarliten
  • Förälskadilivet

Mens tre dagar sen, vågar inte testa än ???????? karln är hemma i helgen så borde ju kanske testa när han är hemma

Planerarliten
  • Förälskadilivet

PLUSSADE NYSS ??????

Killen sitter i soffan o barnen är vakna så måste hålla låg profil.... hjärtat dunkar!!!!

Planerarliten
  • Förälskadilivet

Tack alla ????

Ja jag fick ju lura in honom i sovrummet ???????? tänkte först vänta till barnen lagt sig men det var ju omöjligt!

Planerarliten
Svar på tråden BIM Mars 2019