BIM Mars 2019
Bim 9/3
Hänger med här!
Bim 9/3
Hänger med här!
Åh dessa symtom eller icke symtom! Idag har jag molvärk och ett lätt illamående. Kör med progestoronkräm denna månaden, kanske är det biverkningar från denna?
Tiden sniiiiiglar sig fram.
Äl+5
Hur känner ni andra?
Och grattis till alla plus!
Så spännande, har visserligen haft molvärk flera gånger innan när mensen kommit iaf så jag vågar inte tro något..
Tänker att det också är tidigt så det är nog bara kommande menskänningar önskar bara tiden gick lite snabbare. När ska du börja testa?
Hur tidigt kan man börja testa? =) beställde clearblues tidiga gravtest förut så antingen kommer det i morgon då har jag äl+6 eller så kommer det på måndag äl+9. Men de kanske är för tidigt =)?
Testade negativt i morse på ÄL+11. Vet ej exakt när jag har Bim. Gissar 7/3. Min cykel varierar mellan 26-35 dagar. Sist 26 dagar. Ska det stämma denna månaden också så är bim 7/3. Har haft molvärk länge. Lätt illamående. Lite yrslig. Men ärligt har jag gett upp hoppet just nu. Tror inte jag kommer plussa. Känns sjukt deppigt!
Jag är äldre också och känner stress. Jag och min pv vill så gärna ha ett gemensamt barn. Han har inga barn. Han är rätt chill. Men jag känner stress och press. Blähhh! Dålig dag idag
Tack för pepp!
Tror du det är för tidigt på ÄL+11?
Ja, den där jäkla stressen alltså!
Önskar dig stort lycka till. Hoppas du plussar den här månaden.
Ditt första barn?
Menar att jag tror bim är den 7/3 denna månaden. Om cykel är 26 dagar. Den varierar mellan 26-35 dagar. Senaste mens startade 8/2.
16e försöket så jag vågar inte hoppas längre. Men fy mitt humör nu. Jag had äl i onsdags, igår söndag, åkte mitt humör upp och ner. Ledsen, arg, glad, irriterad. Nu är det tidig morgon och jag har hunnit vara arg på maken utan orsak. Kan man få PMS såhär tidigt? Jag brukar ha svår PMS men det är alltid precis kring mensen ska börja. Nu är det bara så jobbigt och jag förstår inte :(
Det som jag tycker är jobbigast med allt detta är ovissheten... Att inte veta när det ska ta sig eller OM det kommer ta sig? Är det kanske något fel på mig? Eller på honom? Kommer vi att behöva söka hjälp? Kommer min son aldrig att få syskon? Om någon bara sa att du kommer bli gravid om prick 1 år hade jag varit överlycklig, även om jag gärna hade blivit det helst igår såklart. Men tänk om man bara kunde få VETA.. Sorry för massa negativa inlägg på rad här, men det är en sån period nu helt enkelt (dagarna innan BIM med negativa test och ett evigt letande efter symptom...).
Bim-5
Tog ett test ikväll, o till min förvåning fick jag ett svagt svagt streck - men ändå ett streck!
Nu kommer jag fortsätta testa varje dag fram till bim o se om det blir starkare. Förhoppningsvis har jag plussat :)