• Mumin4

BIM Mars 2019

Grattis till er som plussat!

Jag hade mens 8/2-12/2. ÄL runt 19/2. Väntar nu på att få testa och hoppas på ett plus!!!!

• Mumin4

Tycker också det ser positivt ut. Hoppas! När hade du ÄL?

Hoppas på plus i början av nästa månad! ÄL 19:e eller 20:e den här månaden.

• Mumin4
    Ilseli skrev 2019-03-01 10:03:16 följande:

Hej, jag är på Cykeldag 11 av 33 och igår var jag hos gyn som såg att jag har ett ägg som kommer att släppa idag eller imorgon??? Hon var extremt förvånad över att jag har en sådan tidig ÄL när jag har en såpass lång cykel...tidigare har ÄL kommit dag 21.

Har ni några erfarenheter av detta??

• Mumin4

Jag har haft ÄL tidigt. Runt 11-13 trots lång cykel.

Min cykel kan vara från 26-35 dagar (kollat senaste 9 månaderna). Oftast tidigt ÄL oavsett.

Båda mina barns bf har blivit flyttade en vecka, efter UL, pga detta.

• Mumin4

Kan jag vara med?

BIM 7/3 tror jag(inte helt regelbunden cykel).

På ÄL+10 idag...

• Mumin4
    Anonym (Kajsan86) skrev 2019-03-02 17:34:53 följande:

Absolut, lagt till dig i listan! :)

Tack!
  • Mumin4

Testade negativt i morse på ÄL+11. Vet ej exakt när jag har Bim. Gissar 7/3. Min cykel varierar mellan 26-35 dagar. Sist 26 dagar. Ska det stämma denna månaden också så är bim 7/3. Har haft molvärk länge. Lätt illamående. Lite yrslig. Men ärligt har jag gett upp hoppet just nu. Tror inte jag kommer plussa. Känns sjukt deppigt!

Jag är äldre också och känner stress. Jag och min pv vill så gärna ha ett gemensamt barn. Han har inga barn. Han är rätt chill. Men jag känner stress och press. Blähhh! Dålig dag idag

• Mumin4
    z19 skrev 2019-03-03 11:33:55 följande:

Förstår dig. Är i samma sits. Försökt ett tag. Men alltid negativt. Man ger upp nånstans, men hoppet finns ändå där. Jag har bim 9-10/3 denna månad. Tycker mig känna symtom, men vågar aldrig hoppas riktigt. Hormonerna ställer alltid till det. Den där stressen tror jag ställer till det oxå. Om man bara kunde slappna av, men det är ju så sjukt svårt. O fler o fler kring sin närhet blir gravida...

önskar dig lycka till. Fortsätt testa. Många får inget plus innan bim eller knappt på bim. Allt beror ju på lutefasen, när ägget fästs osv.

Tack för pepp!

Tror du det är för tidigt på ÄL+11?

Ja, den där jäkla stressen alltså!

Önskar dig stort lycka till. Hoppas du plussar den här månaden.

Ditt första barn?
  • Mumin4
    z19 skrev 2019-03-03 12:31:24 följande:

Hade du bim den 7/3?

Det är ju bim-4/5 nånstans isåfall, kan vara tidigt...

Hoppas kan man, men vågar knappt...

Nej, har ett barn sedan innan. Trott att jag ska ha enkelt o bli gravid, men verkar inte så i nuläget faktiskt

Menar att jag tror bim är den 7/3 denna månaden. Om cykel är 26 dagar. Den varierar mellan 26-35 dagar. Senaste mens startade 8/2.
  • Mumin4
    z19 skrev 2019-03-03 21:04:17 följande:

Då är det ju ändå några dagar kvar till bim så du kan säkerligen fortsätta testa... :)

Tack! Ska försöka hålla hoppet vid liv. Bara lite motigt just nu.

Hoppas på ett plus inom det närmsta
  • Mumin4

Grattis till er som plussat!

ÄL+12 idag. Negativt test igår. Tänker nog testa på torsdag igen. Hoppas!!

• Mumin4
    Oktoberflicka93 skrev 2019-03-04 20:09:24 följande:

Grattis till alla som plussat! Och till er som testat negativt, ge inte upp, testa om några dagar igen! Så länge mensen inte kommit så finns det hopp!

Själv har jag inte vågat testa än, är så inställd på att det kommer vara negativt.. Tror att jag har bim på onsdag så får se om jag håller ut tills dess eller om jag testar imorgon..

Fint skrivit!

Ja, man hoppas och hoppas.

Men tror tyvärr min mens kommer snart. Har bim 7/3 tror jag. Får alltid ont på samma ställe i vänster bröst innan mens och ja idag kom den där smärtan...
  • Mumin4

Funderar på att ta ett test...

ÄL+13 idag...

Har fått mer värk nere i magen, detta sen igår.

Ömma bröst, mest det vänstra. Yrsel.

Men kan vara mensen som är på gång också. Tror den ska komma i övermorgon. Men kan även vara lite senare då min cykel inte är helt regelbunden.

Värken jag känner är molande. Ägglossningsvärk liknar det nog mest. Men också lite som det kan kännas i livmodern efter en stark orgasm, om ni förstår vad jag menar?! :-0

• Mumin4
    Emmissss skrev 2019-03-06 11:35:16 följande:

Ni har dagen innan mig, jag har verkligen inga symptom.. Någon mer som har BIM snart?? :)

Jag har BIM nu i dagarna. Ömma bröst och molvärk. Negativt test igår. Vågar inte tro. Men hoppas!!!!
  • Mumin4
    tovikan skrev 2019-03-07 15:59:47 följande:

Jag hoppar in har!

Forsta forsoket for mig och min partner. Vi ar 29-30 ar gamla. BiM+1 idag. Har haft molande vark i nedre delen av magen sedan agglossning och harom dagen borjade det varka i aggledarna ocksa. Har matt illa de tva senaste dagarna och idag fick jag inte ner morgonkaffet. Har haft sura uppstotningar i 2 veckor. Tog ett clearblue early test igar som visade negativt. Tankte vanta till helgen med att ta ett till! Spannande.

Håller tummarna. Jag inväntar min bim som är i dagarna...
  • Mumin4
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-07 19:35:17 följande:

BIM imorgon... nervös.

Fler som har BIM imorgon eller de närmaste dagarna? När ska ni isåfall testa????

Jag har lite oregelbunden cykel, 26-35 dagar, men tror BIM är på lördag(29 dagar då).

Ska testa då eller på söndag. Fick negativt i förrgår. Nervöst nu!

Lycka till alla.
  • Mumin4

Jag har börjat blöda lite idag. Men inte som vanligt. Annan känsla och först lite lite rosa och nu lite brunt/rostfärgat.

Illamående, yr, molvärk i två veckor ca...

Vad tror ni? Kan jag göra gravtest trots att jag blöder? Tacksam för svar

• Mumin4
    Emmissss skrev 2019-03-08 10:28:35 följande:

Prova ta ett test! Jag kan tyvärr få så när mensen är på G :( Håller tummarna!

Tack! Vet att det är typ kört...

Ser imorgon.
Svar på tråden BIM Mars 2019