BIM Mars 2019
Grattis till alla som plussat idag!
Det här med tempen gör mig förvirrad, när kan man räkna med att den sjunker igen efter ÄL? Håller den sig högre fram till mensen kommer eller brukar den sjunka tidigare?
Grattis till alla som plussat idag!
Det här med tempen gör mig förvirrad, när kan man räkna med att den sjunker igen efter ÄL? Håller den sig högre fram till mensen kommer eller brukar den sjunka tidigare?
Bifoga en bild! Men min temp sjunker oftast 1-2 dagar innan :)
Jaha okej :) men det är olika från person till person... som med aaaallt ;) man önskar ju att en sak stämde på alla så man slapp fundera! Men om du inte tempar regelbundet så skulle jag inte haka upp mig på tempen för då stämmer det ju inte eftersom du inte har någon kurva och appen inte känner dig :)
Åh dessa symtom eller icke symtom! Idag har jag molvärk och ett lätt illamående. Kör med progestoronkräm denna månaden, kanske är det biverkningar från denna?
Tiden sniiiiiglar sig fram.
Äl+5
Hur känner ni andra?
Och grattis till alla plus!
Har också molvärk till och från, och har haft så i ca 5 dagar nu. Kan inte minnas att jag brukar ha så mycket värk så långt innan bim annars, men det kan ju vara så att jag överanalyserar också ;) har två olika datum att räkna från då appen jag har beräknade ÄL till ett datum och då jag upplevde att jag hade ÄL-flytningar flera dagar senare. Så endera är jag på ÄL +8 eller ÄL +13..
Men hallå! Då kan du ju testa om det finns chans att du är på dag 13 :D
Räknar med att ÄL var det senare datumet av de två jag hade att välja på och lägger till mig i listan!
BIM - lista;
1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar81, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82
2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis
3/3 Eveh
4/3 Minnie768, Liit
5/3 Editb, NervösAnonym,
6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet, oktoberflicka93
7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90
8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90
9/3 Siri88, höstmamma, babymys, Anonym(Envis mysare), z19
10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17
11/3 Geranium, RedAngel
12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva
13/3 evi82, Tirin
14/3 Anonym(Milla), niiskuneiti
15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123
16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87
17/3 Ängelby
18/3 Grumpycavat
22/3 Hallonpaj
23/3 Nicciz
24/3 ETOVA
25/3 Swn
26/3 Malin888, Ladyballistic
29/3 Agronomen
31/3 vwmamman
PLUS lista;
23/2 Elinanorden bim -5
26/2 MaoaM bim -4
26/2 Editb bim -6
26/2 Liit bim -6
28/2 Funderar81 bim -1
28/2 Love5 bim -2
Okej hade inte hållt mig mer än kanske max 3h och ska ha mens om 6 dagar... mannen firar för han ser ?SÅÅÅ? tydligt. Men jag vettiskön??? Va tror ni?
Jag har fan ingen karaktär... Har mått skit idag och bestämt mig för att testa ikväll. Så sitter och väntar på att jag ska kunna klämma ur mig nåt att testa med. Håll tummarna! Fy fan vad nervvrakande det här är..
Börjar ge upp hoppet den här månaden, alla eventuella symtom är som bortblåsta, det enda jag känner är kraftigare molvärk som mensvärk..
Antar att min gissning om att ÄL kom senare den här månaden inte stämde och att bim imorgon stämmer trots allt. Återstår att se men är rätt säker på att mensen dyker upp inatt eller imorgon. Så tråkigt när man har fått upp förhoppningarna och tyckt att man ändå känt en del symtom..
Har samma känsla, tror inte det kommer ta sig för mig heller, är på ÄL+3 förmodligen och vi har inte fått till det alls de här dagarna.
Håller tummarna för dig att mensen inte kommer.
Då känner vi precis lika!
Men vi ger inte upp för det eller hur!! Våra fina babys kommer med divine timing :) mot nästa ägglossning!!!!
Hörni, det gick. Och min första och i princip enda känsla är rädsla. Efter 15 månader och 2 missfall. (Ok, missförstå mig rätt, jag är givetvis överlycklig) Men jag är så livrädd att det inte ska gå hela vägen denna gång heller. Tårarna kan inte sluta rinna. Hur slappnar man av inför sånt här, utan att gripas av panik? Nu gäller det att sysselsätta sig med aktiviteter tillsammans med sonen antar jag. Försöka tänka på annat så gott det går, för att få tiden att gå. Jag hänger kvar här och följer er andra, hoppas så att plussen kommer på löpande band här under mars! :)
NI SOM ÄNNU INTE JOINAT: vi har gjort en grupp på FB som heter BAByboostsisters för ALLA oss, plus, väntar etc, sisterhood! Gå med, mkt av diskussion är lättare och smidigare där! Den är STÄNGD så Ina utomstående ser!!
Ses där!
Säkerligen bara jag som är nojig. Men tänk om jag faktiskt KÄNNER någon av er som är med här på FL som också är med i fb-gruppen?! Eller någon i min närhet, vill ju faktiskt inte att det kommer ut att vi försöker, haha!! #beslutsångest haha
Apropå FB-gruppen, men har ett anonymt extrakonto på FB bara för detta. Ingen i min närhet vet vad jag pysslar med, det skulle bli ramaskri överallt och det har jag inte energi till.
Ett förslag till er som vill hänga på fb med detta. Via det kontot är jag medlem i flera planera-barn-grupper, främst singelkvinnor och donator då, men det finns ju andra grupper också.
Ni som är här i forumet!! Vad ser ni???
Grattis till alla som plussat! Och till er som testat negativt, ge inte upp, testa om några dagar igen! Så länge mensen inte kommit så finns det hopp!
Själv har jag inte vågat testa än, är så inställd på att det kommer vara negativt.. Tror att jag har bim på onsdag så får se om jag håller ut tills dess eller om jag testar imorgon..
Alltså, alla dessa symtom som kommer och går, ena stunden är man säker på att det kommer gå och andra stunden är man 100% säker på att mensen kommer vilken sekund som helst. Molvärk i tjejmagen, framför allt ut mot sidorna och ibland strålar det ner mot ljumskarna. Har varit såhär i lite mindre än en vecka, men inga andra symtom som inte känns igen. Har dock börjat få mer ont idag och värken liknar mer och mer mensvärk. Bim imorgon, vi får se om jag hinner testa eller om mensen dyker upp först.. Hur går det för er andra?
Bim idag och testade så negativt som det bara går imorse, inte ens i närheten av ett plus på stickan. Så ger upp den här månaden och inväntar mensen istället. Hoppas det går bättre för er andra