Inlägg från: Smurfananna |Visa alla inlägg
  • Smurfananna

BIM Mars 2019

Hoppas det är okej att jag hakar på här. Har bim 12 Mars ???????? Hade äl 25:e, misstänker att jag blev gravid då jag 3 dagar efteråt hade ett jävla illamående som bara sköljde över mig kunde inte ens äta, detta hände ännu en gång 1 dag senare. Misstänker att ägget fäste i detta samband håller tummarna så håååårt.. Blir min 2:a sommar jag försöker .. tror jag fick ett missfall i december .. men nu känns det verkligen som att jag är gravid, tycker mig känna massa tecken om jag inte bara är skenis .... vi håller tummarna ????????

• Smurfananna

Har

Emmissss skrev 2019-03-08 07:26:19 följande:

Hur går det för alla? :) Nu står jag o stampar.. bim 12e.. känns inte som det blivit något denna månad heller. Så deppigt! :'(

Har också bim 12:e!! var så desperat så tog ett test idag.. negativt.. Hoppas att det bara var för tidigt bim-4 idag & det var ett vanligt test.
  • Smurfananna
    Emmissss skrev 2019-03-08 09:15:27 följande:

Åh så tråkigt när man hoppas! Jag försöker också hålla mig, kissa på ett ÄL idag för att slippa ta ett vanligt text. Men ingen reaktion :( Känner du något i kroppen? Jag vet inte om jag inbillar mig men känner mig lite stel och känner lite i svanken.. sambon trodde det var träningsvärk haha.

Har haft lite molande värk sen ett par dagar efter äl, väldans illamående som verkligen sköljde över mig i två dagar så jag inte kunde inte ens äta.. dock försvann det men väldigt trött under eftermiddagarna så jag knappt kan hålla ögonen öppna & idag vaknade jag med någon konstig känsla i svanken precis som du beskriver, någon konstig känsla överlag där nere .. :/ hoppas verkligen att jag bara testade för tidigt men det återstår & ser.. har ett test till men det tänker jag inte ta förens BIM, besvikelsen som sköljer över en är inte att leka med :?(
  • Smurfananna

Bim -2 idag & är såå nervöööös, typ alla tecken försvann igår.. förutom lite molande värk i tjejmagen. Dock inga symptom på mens, inga ömma bröst som jag brukar ha eller dubbelvikt av menssmärta. Så än så länge finns hoppet.. hur går de för er andra som har bim 12:e???

• Smurfananna
    Emmissss skrev 2019-03-10 08:44:46 följande:

Hej, jag har känt av lite i ryggen som jag brukar göra. Sen när vi låg igår kväll så blev allt brun färgat i toan så jag antar att mensen är på G.. ingen mens imorse dock. Blev så sjukt besviken igår, 3 dagar innan bim??

Okej vi håller tummarna att de bara vara en mellanblödning eller va dä kallas?? Då hoppas vi plus till veckan för båda oss kram
  • Smurfananna

Bim +1 ingen mens i sikte ännu!!! :)Tar test imorgon, tänkte testa idag men så tänkte jag varför. Tänk om mensen dyker upp i eftermiddag, hellre att tant röd kommer än ett negativt test :/ ( Min mens brukar alltid ha kommit när jag vaknar & är regelbunden.)

• Smurfananna

gjorde ett test på kvällen men dä seeer väldigt neg ut :?( dock ingen mens i sikte & inge tecken på att den kommer dyka upp heller. Har varit regelbunden hela tiden, har fått ömma bröst & finnar ovanför brösten å även på ryggen. Vilket jag ALDRIG har annars?!??? Kan det vara så att jag är låghormonare? Min menscykel är även bara på 27 dagar så då var ju min äl runt den 25:e alltså endast typ 2 veckor sedan så bör kanske vänta tills efter bim & kolla? Har beställt hem nya test precis för tog nyss den sista :( hade väldigt illamående några dagar efter äl vilket jag tror va i samband med att ägget fäste.. detta gör mig galen.. är så ivrig efter ett plus ...

• Smurfananna

Mensen är fortfarande ur sikte så jag håller hoppet uppe än :) beställt nya tester som förmodligen kommer på fre så får försöka hålla mig tills dess!! Hoppas hoppas hoppas

• Smurfananna

Lägger nog ner hoppet tyvärr. Va lite rött när jag torkade på papper imorse så stoppade upp en tampong, bim +4 idag & då dök den där jävla tant röd upp...fan.. Aldrig varit sen förut & så kommer jävelen .... tar nog en grogg ikv!! Barn blir när det blir.. grattis till er andra som plussat & ni som inte har håller jag tummarna för nästa månad!! Kram. Kommer följa er här endå.

Svar på tråden BIM Mars 2019