BIM Mars 2019
Jag hopppar nog in här :)..
BIM 6/3 och vad jag tror är nidblödning 24/2 och min ÄL va 19/2..
Jag är 28 och min partner 27 och vi har en dotter på 4 månader <3..
Jag hopppar nog in här :)..
BIM 6/3 och vad jag tror är nidblödning 24/2 och min ÄL va 19/2..
Jag är 28 och min partner 27 och vi har en dotter på 4 månader <3..
Åh samma bim och ägglossning, dock ett år yngre :) håller tummarna för er
Ja de är vårat första barn. Vi blev gravida i november men de slutade i ett ma :(
Åh vilken mysig lång lista de har blivit :)..
Grattis till plusset Elinanorden :D!!
Ja åh så mysigt såg att dottern va 4 månader nu.
Ja jag hoppas Detta år e vårat år.
Sett många som hoppat över vissa månader för dom inte velat ha barn som e födda sena på året. För mig spelar de ingen roll. Är lycklig om jag få behålla barnet jag blir befruktad med mest :)
Redangel du behöver nog inte vara så orolig :) eftersom att de verkar som att ägget troligtvis släpptes idag den 24 och ni fick till lite mys är de stora chanser.. Ägget är befruktningsbar i ett helt dygn och de tar sperman bara ett par timmar att simma upp om man har en riktigt snabb rackare kan de faktiskt ta en halvtimme för den att simma upp så du kan nog pusta ut och mysa till de lite extra för säkerhetsskull myspys får man inte för mycket av :P :)..
Tack för era svar =) <3 Borde man mysa till imorgon också för säkerhetskull, läste om det överallt att man ska kärleka på även dagen efter äl. Vad tror ni om det? =)
Tack, blev himla nojjig när man bara lyckats få till de idag o trodde att de var ingen idé imorgon typ. Det är så lugnande och få skriva med er tjejer härinne =)
Turen kommer och de brukar oftast komma när man minst anar de ;)..
Hur länge har ni försökt bli gravida redangel??
Har fått 6 tidiga mf på ett år (dom va inte ens planerade så hade inte koll på äl o sånt, körde bara på FLO appen), har endometerios, är överviktig och är säkert för gammal. Och läkaren jag träffade i somras sa att jag skulle pausa med minipiller för att låta kroppen vila (ca 6-7mån) o sen försöka igen. Så slutade med piller i januari. Jag vill verkligen försöka på det naturliga vägen. Jag vill FÖR MYCKET, och NU, jag vet. Har ingen tålamod :)
Ja man har verkligen stor respekt för kroppen och är förberedd på att de kan faktiskt gå fel..
Jag har två mf i bagaget och mitt första va skiftet mellan första och andra trimestern så fick åka in och få akut vård..
Men jag ska verkligen inte vara den som klagar.. Det tog oss fem månader att få vår dotter och nu har de bara går fyra månader än så länge..
Jag håller alla fingrar och tår för er redangel så ni får er lilla skatt <3
Bah! Jag smäller aaaav!
Så jäkla skönt herregud! Innan jag tog testet mådde jag illa å tänkte att jag va så trött på min kropp som bara jäklas. Bim - 4 enligt flo
Angående mola är jag inte rädd för det, rädd för missfall. Kommer ha ångest inför varje ultraljud, rädslan att se en tom livmoder igen är stor. Men ännu värre se nån vars hjärta sluta slå.
Någon mer som ska testa idag?
Oj va off man varit haha..
Men gjorde testa tidigt ett par dagar innan BIM som visade negativt så va helt inställd på att mensen skulle komma BIM va igår och ingen mens i sikte än men vågar inte få upp hoppet som dog helt på senaste testet för min förra mens va två dagar sen.. Men jag har test beställt som kommer imorgon så jag ska testa i övermorgon om mensen inte fått för sig att dyka upp..
Grattis till alla er som plussat :D!!
BIM imorgon... nervös.
Fler som har BIM imorgon eller de närmaste dagarna? När ska ni isåfall testa????
Åh jag tänkte oxå vänta två dagar så testar nog söndag.... håller tummarna för dig!
Jag blir verkligen inte klok på dessa tester..
Fick hem cb digital och testade på morgonurin jag sparade från imorse och negativt..
Nu är jag inne på dag 3 av fyra under mensperioden och inte en droppe mens i sikte :/..
PLUSSADE NYSS ??????
Killen sitter i soffan o barnen är vakna så måste hålla låg profil.... hjärtat dunkar!!!!