Inlägg från: niiskuneiti |Visa alla inlägg
  • niiskuneiti

BIM Mars 2019

Hej,

jag tänkte nu efter många månader komma med i en tråd. Försök nr 16. Om två veckor har vi tid att på påbörja utredning, på BIM faktiskt den 14e mars :)

BIM - lista

1/3 Malin888, vwmamman, Mezzy, Elinanorden, Funderar, MaoaM, Anonym(syskonlängtan), Rhubarb82

2/3 Love5, ETOVA, Seseli, Cis

3/3 Eveh

4/3 Minnie768, Liit

5/3 Editb, NervösAnonym,

6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019, sockertoppen90, Förälskadilivet

7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika, CH90

9/3 Siri88, höstmamma, babymys

10/3 Kakan32, Senistarten, Jsv17

11/3 Geranium, RedAngel

12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, jamåduleva

13/3 evi82, Tirin

14/3 Anonim(Milla), niiskuneiti

15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

16/3 Hallonsaft24, Kstadtjej87

17/3 Ängelby

18/3 Grumpycavat

23/3 Nicciz

25/3 swn

26/3 Malin888, Ladyballistic

27/3 Annaaa

PLUS lista;

23/2 Elinanorden bim -5

26/2 MaoaM bim -4

27/2 Edith

27/2 Liit

• niiskuneiti

16e försöket så jag vågar inte hoppas längre. Men fy mitt humör nu. Jag had äl i onsdags, igår söndag, åkte mitt humör upp och ner. Ledsen, arg, glad, irriterad. Nu är det tidig morgon och jag har hunnit vara arg på maken utan orsak. Kan man få PMS såhär tidigt? Jag brukar ha svår PMS men det är alltid precis kring mensen ska börja. Nu är det bara så jobbigt och jag förstår inte :(

• niiskuneiti
    z19 skrev 2019-03-04 08:21:52 följande:

Känner igen mig!

Har oxå svår pms. Men denna gång är jag mer lättirriterad över småsaker. Inte alls som vanligt.

Hormoner kan verkligen ställa till det, så man vet aldrig om det har med pms o göra eller en ev graviditet - vi hoppas på sistnämnda :)

Hur mår du annars?

Vi hoppas det sistnämnda! Men känns som det är så tidigt då äl var i onsdags. Får bara hålla tummarna nu! :)

Jag mår helt som vanligt annars. Märker inte att nåt skulle vara annorlunda men säkert just för att det är så tidigt. Hur mår du?
  • niiskuneiti
    Jagerika skrev 2019-03-06 13:13:42 följande:

Nu kom mensen, nästa försök bli försök 15 för oss :(

Ganska samma då, vi är på försök 16 nu. Bim nästa vecka på torsdag. Den besvikelsen då mensen alltid kommer :(
  • niiskuneiti

Idag äl+9. Igår kände jag att det var lite tyngre att få luft. Gick och suckades och stönade. Idag fortsätter det och det är tungt att gå uppför trappor för jag får inte luft. Annars mår jag jättebra, känner mig inte alls hängig eller sjuk på nåt vis. Därför börjar jag ju tänka att han det vara tecken på graviditet, att kroppen nu jobbar på. Jag känner mig lite tveksam att så är läget men.. har någon åsikt om det?

• niiskuneiti
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 12:23:20 följande:

Men herregud exakt så känner jag också... hjärtat slår som en djävla #### i kroppen. Jag orkar ingenting fast att jag inte är sjuk men ändå så trött i kroppen. Jag har BIM idag men vågar inte testa ska vänta till söndag...

Jag har inte ens tänkt på att det kan vara ett tecken på att man är gravid :). Hoppas hoppas då skulle jag kunna vara trött för jämnan hahaha

Kan du berätta sedan vad det visar? Jag är ju så nyfiken! :) hur känns det annars?
  • niiskuneiti
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-08 14:30:33 följande:

Jag kunde inte hålla mig utan tog test redan idag

Grattis!!

När börja du känna dig trött i kroppen och fick hjärtklappning? Hur många dagar före bim?
  • niiskuneiti
    Anonym (Senistarten) skrev 2019-03-09 08:56:25 följande:

jag plussade igår men idag har jag sån fruktansvärd mensvärk. Det drar i hela livmodern. tror ni att det är mensen som är på väg ändå

jag är så orolig och ledsen

Det är väl livmodern som växer! Jag hade under mina två tidigare graviditeter så. Andra var inte alls planerad och då jag hade jättehård mensvärk men ingen mens som började, fast det kändes som den skulle börja vilken sekund som helst, så fick mig att ana att jag var gravid. Det är väldigt vanligt! Livmodern börjar växa genast :)
  • niiskuneiti

Jag börjar ge upp det här försöket :( brösten började ömma i helgen, precis enligt tidtabell när jag ska ha mens. Idag är humöret upp och ner, även det enligt tidtabell. Så mensen kommer nog inom ett par dagar:( på torsdag börjar vi utredning, äntligen. Har varit i kö flera månader.

Svar på tråden BIM Mars 2019