• Geranium

BIM Mars 2019

Hej hej, jag hoppar in har ocksa :) Bor utomlands, darav bristen pa bokstaver ;)

Jag och min kille planerar ocksa vart 1a barn och har sa smatt paborjat att ha oskyddat sex utan krusiduller. Mer "blir det sa blir det-tank". Jag blir 33 om nagra manader och han ar 38.

Jag har BIM den 11/3 och agglossning nu i dagarna (den 22a enligt Flo-appen). Jag provade ett agglossningstest i morse for forsta gangen och kunde se en svag stegring sa det stammer nog ratt bra. Ska ta ett nytt ikvall att jamfora med, samt imorgon bitti.

Foljs garna at har :)

• Geranium

Ar det nagon har i traden som knaprar tillskott sasom folsyra och liknande for att "boosta"? Fragar av ren nyfikenhet :) Jag borjade med folsyra for drygt tva veckor sedan, samt D-vitamin och Omega-3. Aven om det ar ren och skar placebo att det eventuellt kan boosta sa kan det aldrig skada tanker jag.

• Geranium

Ar helt ny pa det har med AL-tester. Testade igar och hade ett svagt streck. I morse typ samma. Enligt Flo-appen ska jag ha agglossning imorgon som jag tror brukar stamma ratt bra da iaf mina BIM dagar stammer exakt med appens utrakningar (har en cykel pa 25-26 dagar).Dock har jag typ inga flytningar alls varken igar eller idag. Ar nast intill snustorr. Ar detta normalt sa tatt inpa agglossningen? Min mens tog slut for 3 dagar sedan ungefar :S

• Geranium
    Ängelby skrev 2019-02-21 11:24:01 följande:
    Jag skulle fortsätta testa och se hur testen var ngr dagar till...

Du borde ju verkligen inte missat ÄL menar jag eftersom du precis haft mensen... låter ju inte som den är på g riktigt än... trots din app.
    Ja jag far gora det. Lite skumt att det inte ger mer utslag tycker jag. Jag kande att jag ville borja testa med AL-tester den har manaden da jag aldrig kanner av min agglossning. Ser mer skillnad pa flytningar och sa. Testar vidare och ser hur det utvecklar sig :)
  • Geranium

Stort grattis till er som plussat i traden! Hoppas pa manga fler de kommande veckorna :)

Sjalv sa har jag och killen haft sex varje dag i en veckas tid da jag haft agglossning sa forhoppningsvis finns det tillrackligt med material i omlopp for att det ska ta sigSkrattande. Vi akte ivag till alperna over helgen for total avkoppling och frisk luft vilket var det basta vi kunde gjort mentalt just nu da vi bor i en stressig storstad.

Haller tummarna for att det blir en liten alpbebis i slutet av aret! BIM 11/3

• Geranium
    Editb skrev 2019-02-26 17:29:33 följande:
    Är på bim -6 idag. Kan detta tolkas som något mer än negativt? Vågar inte hoppas.
    Jag skulle tolka det som positivt! Ett svagt streck ar anda ett streck :) Grattis!
  • Geranium

Har kommer en liten uppdatering fran mig. Ar nu pa BIM-6 och har sedan tva dagar en redig, molande kanska i livmodern som kommer och gar, samt illamaende igar och idag pa morgonen som lugnade ner sig efter nan halvtimma. Sedan igar har jag aven fatt torra (!?) brostvartor. Lite skorpiga/fnasiga liksom, vilket jag aldrig haft forut. Kan tillagga att de aven ommar lite sa som de kan gora innan mens.

Nagon annan som rakat ut for liknande brostsymptom?

• Geranium
    jamåduleva skrev 2019-03-05 18:04:55 följande:
    Åh! Mina bröstvårtor har också varit fnasiga och torra! Så märkligt, är också på bim-6 nåtsånt. Dessutom har jag så fruktansvärt ont i brösten att jag knappt kan sova, brukar ha ont men inte såhär, sen är de rödflammiga. Håller tummarna för dig!
    Tack, detsamma! Mina ser normala ut, det ar bara brostvartorna som spokar :S Aterstar att se helt enkelt :)
  • Geranium
    Emmissss skrev 2019-03-06 11:35:16 följande:
    Ni har dagen innan mig, jag har verkligen inga symptom.. Någon mer som har BIM snart?? :)
    Nar jag var oplanerat gravid for 4 ar sedan hade jag inte heller nagra symptom innan bim, utan de kom forst efter att jag plussat. Plussade tre dagar efter bim da jag kom pa att jag borde ha fatt mens vid det laget. Molvarken kande jag av ratt omgaende efter det och illamaendet borjade ca tva veckor senare. Denna graviditeten slutade dock i abort i vecka 7-8.
  • Geranium
    jamåduleva skrev 2019-03-06 21:08:00 följande:

Jag tror jag precis plussade! ÄL+9, ska testa med morgonurin imorgon<3

Stort grattis!!!
  • Geranium
    jamåduleva skrev 2019-03-06 21:08:00 följande:

Jag tror jag precis plussade! ÄL+9, ska testa med morgonurin imorgon<3

Du hade ju beraknad bim en dag senare an mig ser jag nu i listan. Jag kunde inte halla mig utan testade imorse, men det var blankt. An ar loppet inte kort dock, aterstar fortfarande nagra dagar till bim :) Stort grattis igen!
  • Geranium

Bim -3 for mig. Haller mig fran att testa till fram till Bim-dagen. Molvarken fortsatter, samt torra brostvartor. Dock har brosten slutat att omma. Far se vad som hander pa mandag om inte mensen dyker upp tidigare

• Geranium

Jag har BIM idag. Tog ett test i morse som visade negativt. Ingen mens an sa lange, men en hel del flytningar. Har haft lite molvark till och fran som upphorde for 5-6 dagar sedan, som sedan kom tillbaka igar kvall en stund. Idag har jag inte kant av nagonting alls forutom nagra hugg i livmodersomradet. Har aven varit sa sjukt trott hela forra veckan. Somnade lite varstans och har knappt kunnat halla mig vaken pa jobbet. Ska ta ytterligare ett test imorgon eller i overmorgon.

• Geranium

BIM +1 har och det verkar som att mensen ar pa ingang - kramp i landryggen och rosa i trosorna. Tackar for mig och hoppar in i BIM April-gruppen Skål

Svar på tråden BIM Mars 2019