BIM Mars 2019
Hej, jag hoppar in i denna tråden!
Jag och min sambo har försökt bli gravida i 2år nu i mars, för första gången känner jag mig ?konstig? efter äl. Håller alla tummar och tår, för både er och mig.
Bim 12/3
Hej, jag hoppar in i denna tråden!
Jag och min sambo har försökt bli gravida i 2år nu i mars, för första gången känner jag mig ?konstig? efter äl. Håller alla tummar och tår, för både er och mig.
Bim 12/3
Behöver hjälp!! Hur svagt kan strecket vara för att visa positivt test?
Tog precis 2 test med olika urin och på båda är det ett väldigt svagt streck, fast inte så svagt att jag har inbillat mig utan det är 2 streck!
Bim imorgon, försök 23/24 så vågar verkligen inte hoppas på något :s
Låter som att du är gravid! Sannolikheten att två stickor skulle visa spökstreck är väl inte särskilt stor. Testa imorgon igen! Håller tummarna för dig
Jag har BIM idag. Tog ett test i morse som visade negativt. Ingen mens an sa lange, men en hel del flytningar. Har haft lite molvark till och fran som upphorde for 5-6 dagar sedan, som sedan kom tillbaka igar kvall en stund. Idag har jag inte kant av nagonting alls forutom nagra hugg i livmodersomradet. Har aven varit sa sjukt trott hela forra veckan. Somnade lite varstans och har knappt kunnat halla mig vaken pa jobbet. Ska ta ytterligare ett test imorgon eller i overmorgon.