• Mela88

BIM Mars 2019

Försöka försöket här. BMI snart, lite osäker på menscykeln efter minipiller stoppet.

Men jag mår illa, ömma bröst, svullen magen. Och min foglosssning har kommit tillbaka. (När jag födde min dotter för två år sedan så var den helt borta, men är nu tillbaka)

Kan såklart vara kroppen som jäklas med mig efter pillerstopp.

Kul att följas åt här. :)

• Mela88
    milow16 skrev 2019-03-10 07:10:31 följande:

Hej!

Jag hoppar in här med! :) Grattis till er som har plussat!

Jag har bim om 2-3 dagar men har sedan efter ägglossningen haft ömmande bröst främst bröstvårtorna. Jag har även haft som om det drar i ljumskarna och lite mensvärk. Det har hänt att när jag rest upp mig hastigt så högg det till i ena sidan av nedre magen. Någon som känner igen sig kanske ?? :)

Samma här! Har med BMI inom ett par dagar. Även illamående och foglossning på det. Slutade med mini piller den 14/2 men livrädd att dem ska ha strulat till min menscykel.
  • Mela88

Kan någon lägga till mig i bim listan. Funkar inte för mig. Bim idag 11/3

• Mela88

Nu kom första mensen efter pillerstopp. Glad över det! Nu satsar jag på att det tar sig denna gång. Lycka till på er :)

• Mela88
    Emmissss skrev 2019-03-12 09:19:43 följande:

Nu kom mensen som en klocka.. :( Startar väll upp en BIM grupp för april, får vi se om någon vill haka på!

Jag vill :)
  • Mela88
    Ilseli skrev 2019-03-14 09:20:00 följande:

Äl + 11!!  Ser ni något?  

Jag ser! Grattis!!!
  • Mela88
    Ilseli skrev 2019-03-14 10:03:54 följande:

Jag är heeeeelt kallsvettigt, TÄNK om det kan vara så underbart :D

Med tanke på att du inte är på bim än så är det ju svagt. Tror inte det är ett spökstreck :)
  • Mela88
    Enmsik skrev 2019-03-18 22:25:31 följande:

Hallå. Bim+ 4 idag. Fortfarande svaga test och Fortfarande ingen mens, men kom en liten blödning i fredags efter mys och i lördagskväll efter mys. Annars inget mer.. blödde inget under lördag dag eller igår. Inte heller nu.. någon som vet om ägget kan fästa mycket senare än vanligt..?

Tog du ägglssningstest? Annars kan det ju vara så att du hade ägglossning senare än du trott? Men håller såklart tummarna det är en bebis där inne :)
Svar på tråden BIM Mars 2019