BIM Mars 2019
Någon som har möjlighet att lägga till mig? :)
BIM 18/3
Någon som har möjlighet att lägga till mig? :)
BIM 18/3
S
Mår riktigt piss idag, huvudvärk, illamående så fort jag äter och trött. Hade äl igår och sex kvällen innan. Är det rent sammanträffande eller tror ni det kan gå få fort?
Kan nog säga jag är gravid utan test. Men ska försöka fixa ett idag för att få det svart på vitt.
Tror nästan inte att det är sant! Mitt hjärta rusar.
I förrgår tog jag ett test, syntes ingenting! Idag syntes det en linje!! Svagt, men ändå där!! ÄL+10-11 idag! :)
Åh, Grattis. Lycka till.
Grattis!!
Det blir nog ingen bebis för mig denna månaden. ÄL+13 idag. Negativt på ClearBlue Early. Inga känningar alls, varken på graviditet eller mensen, som ska komma på måndag.
Får hoppa in i Apriltråden istället. Grattis till er som plussat, och lycka till till er som väntar ivrigt på BIM :)
BIM+2/3 idag (lite osäker på exakt). Testade på BIM, fick negativt... ingen mens. Inga känningar, varken på graviditet eller mens...
Lite svårt då detta ska vara första mensen efter uttag av pstav. Hade troligtvis ÄL 4-7 Mars, då jag fick ÄLsekret och ont i äggstockarna. Tog ett gravtest i tisdags på BIM dom var negativt. Varför dyker inte mensen upp? Någon som varit i samma sits?