• Gävlebo

BIM Mars 2019

Kul att hitta fler med Bim i mars!

Jag är på BIM +2 idag. Fick en blödning inatt. Men det beter sig inte alls som det brukar. Mycket mindre blödning och inte alls lika ont som annars.

Sett i andra trådar att det är många som haft en mindre blödning vid BIM men som ändå plussa senare. Hoppas så mycket! Detta är 5e månaden vi försöker, första barnet.

Kul att se så många plus för er andra! :D

• Gävlebo
    lonelygirl92 skrev 2019-03-17 14:39:04 följande:

Åh vad jag håller alla mina tummar för dig! Vi försöker också med första barnet :)

Åh vad spännande! Hoppas på lycka för oss båda :)
  • Gävlebo

Jag trodde att det kanske tagit sig denna månad. Mådde illa titt som tätt, kunde inte vända mig i sängen ytan att få sura uppstötningar (det kan jag fortfarande inte) och kroppen var mått (blev senare sjuk) och det kändes som mensvärk i livmodern veckan innan mens (det var mer som att den stretchade och inte krampade). Cravade dessutom mariekex som jag inte ätit på kanske 7 år. Mensen var 2 dagar sen men den kom... blödde i bara 3 dagar istället för 5. Ville tro att det var ett tecken men får försöka släppa det. Ägglossning om en vecka. Hoppar in i april-gruppen och hoppas att det tar sig denna gång! :)

Svar på tråden BIM Mars 2019