• Enmsik

BIM Mars 2019

Hoppar in här! Tog ovitrelle 26/2 och hade ägglossningssmärtor hela dagen den 28/2. Troligtvis bim 14/3. I så fall är jag på bim-5. Ännu inga symtom på varken mens eller graviditet men senaste graviditeten då vi plussade i december men slutade i utomkveds och operation i januari, så hade jag inte symtom förrän bim-2. Har då också blivit stimulerad med letrozol och sen tagit ovitrelle. Utan dessa läkemedel cykeln innan stimulering har jag fått ömma bröst direkt dagen efter ägglossning men nu med ovitrellen så får jag inga symtom förrän runt bim verkar det som. :) blir stimulerad då jag har ca 70 dagar mellan mina menstruationer.

• Enmsik

Äl+12 och bim-2 idag.. kanske fick ett suuupersvagt streck på test som mäter från 10mlu/l på eftermiddagen då jag hållit mig 3,5 timme. Kan det fortfarande vara något? Hur vanligt är det att inte plussa förrän på bim typ?

Plussade på bim i december men då var det utomkveds så antog att det var därför testen var svaga då..

• Enmsik

Trodde jag skulle behöva hoppa direkt till april-gruppen imorse efter negativt test då. Men nu i eftermiddag fick jag detta på gravidkollen! Ser ni? Kan man i så fall lita på detta eller ska jag lita på mitt negativa med testlagret imorse?? :/

• Enmsik

Hallå. Bim+ 4 idag. Fortfarande svaga test och Fortfarande ingen mens, men kom en liten blödning i fredags efter mys och i lördagskväll efter mys. Annars inget mer.. blödde inget under lördag dag eller igår. Inte heller nu.. någon som vet om ägget kan fästa mycket senare än vanligt..?

• Enmsik
    Mela88 skrev 2019-03-19 05:57:14 följande:

Tog du ägglssningstest? Annars kan det ju vara så att du hade ägglossning senare än du trott? Men håller såklart tummarna det är en bebis där inne :)

Nej men har gått på VUL och tagit spruta för att få ägglossning så tyvärr har jag inte haft senare ägglossning. :/
Svar på tråden BIM Mars 2019