• 1213

BIM Mars 2019

Hej!

Bestämde mig för att inte skriva här denna månaden för att inte locka mig själv till att testa... men igår hade jag BIM. Är mer kissenödig än vanligt och har haft extrem mensvärk varje kväll i tre kvällar i rad men ännu ingen mens... min mens kan ibland vara 1-3 dagar sen och efter 17 månaders försök att bli gravid så vet jag mycket väl hur min kropp kan lura mig med alla symptom man kan tänkas få... så än vågar jag inte hoppas...

Har inga gravtester hemma men två ägglossningsstickor kvar... vet att dom ej är tillförlitliga men efter att ha suttit i 15 minuter och storgråtit så känner jag att något behöver jag göra..

tror ni att det är värt att ta ett ägglossningstest? Är så rädd att det ska visa positivt och ge mig förhoppningar trots att jag inte är gravid..

• 1213
    Kstadtjej87 skrev 2019-03-21 15:54:57 följande:

Nu på jobbet tog jag ett test... ser ni va jag ser??

Jag ser ett svagt streck där! :D
  • 1213

Jag ger upp.. tog ett test idag på BIM+4.. negativt som alltid...

Blir så ledsen på att min kropp ska lura mig såhär.. nu vill jag bara att mensen ska komma och nästa månad blir det digitala ägglossningstester och ett ordentligt försök till.. sen tror jag vi behöver börja söka hjälp även om jag inte vill det.. men 17 månader av försök betyder ju att vi inte verkar klara det här själva...

Lycka till alla andra! Jag tror på er <3

Svar på tråden BIM Mars 2019