Inlägg från: cookaholic97 |Visa alla inlägg
  • cookaholic97

BIM Mars 2019

Hallå! Poppar in här!

Har precis som ellie08 försökt efter att ha slutat med p-piller i september, vissa gånger har min ägglossning hoppat över, nu denna månaden kom den, testade både på clearblue och graviditetskollens test, gjorde allt man skulle, fick molande värk ungefär en vecka efter ägglossningen och har varit lite småfebrig och trött dem senaste dagarna. Absolut ingenting som efterliknar influensa eller förkylning. Vågar knappt hoppas på att det är bebis, har BIM om 3 dagar alltså 21/3. Testade i förrgår men det var ett blankt nej, hoppas på att det är för tidigt för att få svar då?

Vågar inte testa nu av rädslan att det är negativt. Det hade knäckt mig. Nu dem senaste dagarna har jag börjat fä panik över om mensen skulle komma.. har svårt att sova, får ångest som gör det svårt att andas. Håller tummarna för alla er, hoppas ni håller era för mig också

• cookaholic97

Hjälp mig.. har bim på torsdag, testade idag (gravkollen) och det såg stennegativg ut. Är det kört? Har varit febrig, haft molvärk i magen, spänningar i brösten och varit jättetrött.. prickade ägglossningen felfritt och dubbelkollade med både clearblue digitala äl test men också gravkollens.. har legat och bölat i 30 min för att jag är rädd att jag inte är gravid.. synpunkter? tankar? någonting??

• cookaholic97

Ingenting va? Har BIM imorgon, har bölat i tre dagar nu, har för många symptom så jag var helt säker på att detta var vår månad. Men jag fick precis som en brun flytning som innan jag ska ha mens, så jag är jätterädd nu. Vad tror ni?
  • cookaholic97

Molvärk, bim+2 (brukar vara regelbunden), negativa test (gravkollen), ömma bröst, hängig, lite lite lite brunröda flytningar, har haft jäääättemycket humörsvängningar (alltså som i stackars min man) vilket det inte brukar bara, och sovit jättemycket.. 1177 sa att det kan vara för tidigt att veta och att jag fortfarande kan vara grav fastän testerna inte visar det än pga hormonnivåerna.

Hjälp mig, bolla med mig, bifogar bild på dagens test.

• cookaholic97
    cookaholic97 skrev 2019-03-21 16:25:03 följande:

Molvärk, bim+2 (brukar vara regelbunden), negativa test (gravkollen), ömma bröst, hängig, lite lite lite brunröda flytningar, har haft jäääättemycket humörsvängningar (alltså som i stackars min man) vilket det inte brukar bara, och sovit jättemycket.. 1177 sa att det kan vara för tidigt att veta och att jag fortfarande kan vara grav fastän testerna inte visar det än pga hormonnivåerna.

Hjälp mig, bolla med mig, bifogar bild på dagens test.

Lite bättre bild kanske

Svar på tråden BIM Mars 2019