BIM Mars 2019
Hej!
Har bim 27 mars, fick ett ma i januari, och längtar efter en till liten.....
Har mensvärk som började ca 5 dagar efter ägglossning, kan ju vara ett positivt tecken, sist jag hade det, var jag gravid
Hej!
Har bim 27 mars, fick ett ma i januari, och längtar efter en till liten.....
Har mensvärk som började ca 5 dagar efter ägglossning, kan ju vara ett positivt tecken, sist jag hade det, var jag gravid
Ååh vi har typ samma bim.
Hoppas vi får plus båda två :)
Lite molvärk till och från. Sen har mina bröst börjat ömma (men kan ju såklart vara innan mens).. men det jag reagerar på mest är att jag idag är täppt i näsan och frusen. Fryser som en kamel på Antarktis. Så var det halva graviditeten sist!!! Så hoppas verkligen oå ett plus. Har varit lite illamående och det brukar af inte heller vara. Så hoppas!!
Själv?
Jag testade 4-5 dagar innan sist i och med att jag fick nidis. Försöker skjuta på det varje dag så man kommer så nära bim som möjligt, för att inte bli besviken. Men svårt att hålla sig ju. Från och med imorgon kan man ju testa med ett cb digital (6 dagar innan bim kan man testa med det). Men vill ändå försöka hålla mig till i helgen tidigast.
Själv?
Molande värk låter ju lovande, brukar du ha det innan bim?
Hur känner du denna gången? Jag känner mig typ gravid, men vågar inte hoppas för mycket :)
Bim -4 nu. Molvärk, ont i ländryggen till och från.
Tror inte det tagit sig, har en sån känsla.. får hem massa test idag, så blir väl till att testa. Har inte kissat än, tänker att jag håller mig till posten kommer nu vid 8-9 så jag kan ha koncentrerad urin. Gud vad jag är nervös :(