• Stellan11

BIM Mars 2019

Behöver lite hjälp. Vi planerar inte ett till barn just nu men pga att min spiral åkt ut o jag måste sätta in en ny tog jag ett test idag. Ska inte ha mens förrän om 1 vecka så är ju väääldigt tidigt! Vad tycker ni? Blir lite nervös med tanke på spiralen

• Stellan11

Har denna, när det ligger mer i dagsljuset...

Hallonpaj skrev 2019-03-24 03:09:55 följande:

Ser en skugga men svårt att avgöraom det är plus eller färgrester från den bilden. Hur blev testet när det torkat lite mer? Har du tagit något mer?

Hoppas testet visar det som du önskar <3

• Stellan11

Har inte tagit fler tester än! Beställde hem o även digitalt för att vara säker :) tänkte vänta till onsdag iaf då det borde vara kring bim-3 (om man kan kalla det bim) hur än det går så är ett barn alltid välkommet om än väldigt oplanerat nu :) <3

Hallonpaj skrev 2019-03-24 03:09:55 följande:

Ser en skugga men svårt att avgöraom det är plus eller färgrester från den bilden. Hur blev testet när det torkat lite mer? Har du tagit något mer?

Hoppas testet visar det som du önskar <3

• Stellan11

Det är RFSU, ett ?vanligt? test :) är det svagt possitivt så är det ju förståeligt eftersom det är tagit på bim-7! Får leva med ovissheten ett tag till, den är värst av allt!!

Hallonpaj skrev 2019-03-24 08:26:08 följande:

Kan nog ana något där. Vad är det för testmärke du tagit?

Du får uppdatera vad testet visar på onsdag. Jag köpte också ett digitalt som jag tänkte ta på ons eller tors när jag borde ha bim. Så Spännande! :D

• Stellan11

Åå va kul!! Stort grattis!! :)

Hallonpaj skrev 2019-03-25 03:47:33 följande:

Idag var det inget snack om saken.

Jag är GRAVID!! :D <3

Tog det rosa först som blev mycket starkare än igår och förrgår. Sen gick jag lös på mina CB-test och fick det bekräftat.

Det känns mycket bättre denna gång eftersom testen ökar i styrka. Är på ÄL +11/12 och bim -2/3. (Fick mf förra månaden).

Verkar som det blir en till liten decemberbebis för oss <3

• Stellan11

Brukar de digitala ge utslag så snart? :) ska absolut göra de!! Tog en bild mot testet jag hade kvar från sonen som nu är 1år också

minnie768 skrev 2019-03-27 14:29:01 följande:

Jag ser ett svagt sträck på båda bilderna! :) Köp ett digitalt test och testa imorgon eller på fredag morgon. De brukar stämma :) Och uppdatera oss! :D <3

• Stellan11

negativt häromdagen på cb digitalt så tog RFSU som spökstreck. Hade 30års fest igår o insåg att mensen borde ha kommit. Tänkte inte mer på de fören nu då den inte kommit idag heller. Tog precis ett nytt test

Svar på tråden BIM Mars 2019