Anonym (Syskonlängtan) skrev 2019-02-28 21:19:53 följande:
Hörni, det gick. Och min första och i princip enda känsla är rädsla. Efter 15 månader och 2 missfall. (Ok, missförstå mig rätt, jag är givetvis överlycklig) Men jag är så livrädd att det inte ska gå hela vägen denna gång heller. Tårarna kan inte sluta rinna. Hur slappnar man av inför sånt här, utan att gripas av panik? Nu gäller det att sysselsätta sig med aktiviteter tillsammans med sonen antar jag. Försöka tänka på annat så gott det går, för att få tiden att gå. Jag hänger kvar här och följer er andra, hoppas så att plussen kommer på löpande band här under mars! :)
Stort Grattis <3!
Jag har också två missfall på rad sen vi började försöka. Är nu gravid en tredje gång och hoppas på ?tredje gången gillt? :D
Jag tänker såhär, jag kommer bli ledsen oavsett. Så jag förbereder mig helt på att bli mamma igen och försöker tänka på att göra saker både jag och det lilla i min mage mår bra av. Så jag åker och simmar, yogar, äter bra och går promenader med mina hundar. Det får mig att släppa lite tanken på MF. Håller tummarna att vi får behålla de här små nu!