BIM Mars 2019
Bim-5
Tog ett test ikväll, o till min förvåning fick jag ett svagt svagt streck - men ändå ett streck!
Nu kommer jag fortsätta testa varje dag fram till bim o se om det blir starkare. Förhoppningsvis har jag plussat :)
Bim-5
Tog ett test ikväll, o till min förvåning fick jag ett svagt svagt streck - men ändå ett streck!
Nu kommer jag fortsätta testa varje dag fram till bim o se om det blir starkare. Förhoppningsvis har jag plussat :)
Alltså, alla dessa symtom som kommer och går, ena stunden är man säker på att det kommer gå och andra stunden är man 100% säker på att mensen kommer vilken sekund som helst. Molvärk i tjejmagen, framför allt ut mot sidorna och ibland strålar det ner mot ljumskarna. Har varit såhär i lite mindre än en vecka, men inga andra symtom som inte känns igen. Har dock börjat få mer ont idag och värken liknar mer och mer mensvärk. Bim imorgon, vi får se om jag hinner testa eller om mensen dyker upp först.. Hur går det för er andra?
Hoppas min håller sig borta. Bim om 3 dagar :0
Idag va ja säker typ nyss att mensen kommer. Stod och lagade mat och.mensvärk nå så skumt och känner det känns som mensen verkligen kommer. Men det var flytningar:/ aldrig haft d3t före bim är på bim-3idag
BIM imorgon... nervös.
Fler som har BIM imorgon eller de närmaste dagarna? När ska ni isåfall testa????
Bim i morgon. Jag har väl börjat tro mensen är på g. Vi får se.. men aldrig roligt med den känslan. Den brukar vara rätt punktlig.
PLUSSADE NYSS ??????
Killen sitter i soffan o barnen är vakna så måste hålla låg profil.... hjärtat dunkar!!!!
Magiskt o overkligt, nu blir det oro ett Par veckor ????????
Mens tre dagar sen, vågar inte testa än ???????? karln är hemma i helgen så borde ju kanske testa när han är hemma
Huvudvärk små hugg i "tjejmagen" ingen mens är inne på dag två av bim