BIM Mars 2019
Undrar om jag kan blivit gravid ändå.
Bim 1/3 och har mkt flytningar annars inte brukar ha...
Spännande!
Undrar om jag kan blivit gravid ändå.
Bim 1/3 och har mkt flytningar annars inte brukar ha...
Spännande!
Ar det nagon har i traden som knaprar tillskott sasom folsyra och liknande for att "boosta"? Fragar av ren nyfikenhet :) Jag borjade med folsyra for drygt tva veckor sedan, samt D-vitamin och Omega-3. Aven om det ar ren och skar placebo att det eventuellt kan boosta sa kan det aldrig skada tanker jag.
Nu har jag fått recept på antibiotika för uvi. Bad om att få selexid som kan äta när man är gravid. Kommer ju kännas urfånigt om jag inte är gravid.
Har ganska ont i magen under naveln men det kanske kan vara uvi. Har även känt att det spänner i ena bröstet.
Idag kommer min stora beställning av graviditetstest haha. Köpte 3 olika sorter.
också bim den första här. Långt kvar!!! Tur dagarna e så fullpackade för mig just nu. Förra gången höll jag på bli tokig av väntan....
Kunde inte hålla mig , har bim 1/3. Tog först ett test som visade super svagt possitivt , tog sen ett digitalt på samma urin och fick detta resultat !
Håller tummarna! Inte kört för det, vissa plussar tidigt vissa sent !
Jag har fått urinvägsinfektion... Härligt värre! :( Jag fick antibiotika utskrivet via Kry-appen nu. Är kanske 3 dagar efter ägglossning. Läkaren skrev ut Selexid. Han sa att han inte kunde lämna några garantier för ev fosterskador om det nu mot förmodan skulle gro ett litet frö i magen, men Sthlm regionen hade uttalat att det är helt säkert. Nån som har erfarenhet av detta? Jag hade först tänkt att stå ut, dricka mycket men så började det blöda. Jag har aldrig fått blod med uvi förut, men det verkar höra till.
Idag känns det som att jag ska få mens, har sån mensvärk :( den ska ju inte komma förrän om 5 dagar. Brukar inte ha mensvärk så här långt före. Absolut max en dag före.
Det är ju knäppt att allt som tyder på mens även kan tyda på graviditet haha.. hur kände du med de två andra graviditeterna? Hade du tidiga symtom dä?:)
Jahapp?? Fattar ingenting. Jag har haft trosskydd hela dagen och hade absolut inte kunnat ha tampong. Men det kom ändå klarrött blod pytte hela dagen och idag med. Kan väl verkligen inte vara nidblödning men vad annars?! Hatar när kroppen beter sig annorlunda :/