• Anonym (undrar)

killar, vad tycker ni om tjejer i jeans?

flera killar har sagt till mig att dom inte gillar när jag klär sig i jeans och att dom föredrar leggins, så min fråga är vad ni andra killar tycker om tjejer som klär sig i jeans?

• Svar på tråden killar, vad tycker ni om tjejer i jeans?
  • Frontline

Min fru har alltid jeans och jag ser inget fel i det..
    Vill du ha jeans så fortsätt med det..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (H)

What..? Varför skulle det vara ett störande klädesplagg? Visst, hade jag gått runt hemma med jeans då hade jag förstått, men stör de sig även när du går ut på stan i jeans?

• Mackan1978

Jag tycker att tjejer klär bra i jeans och leggings. Men sen beror en del på vilken jeansmodell man har också

• tankfull
    Anonym (undrar) skrev 2019-02-07 22:25:35 följande:

flera killar har sagt till mig att dom inte gillar när jag klär sig i jeans och att dom föredrar leggins, så min fråga är vad ni andra killar tycker om tjejer som klär sig i jeans?

Jag trodde att det var precis tvärtom! En snygg jeansrumpa slår väl det mesta :)
  • Anonym (Marre)
    tankfull skrev 2019-02-08 08:22:20 följande:

Jag trodde att det var precis tvärtom! En snygg jeansrumpa slår väl det mesta :)

Eller hur!
  • Pope Joan II
    Anonym (H) skrev 2019-02-07 23:54:35 följande:

What..? Varför skulle det vara ett störande klädesplagg? Visst, hade jag gått runt hemma med jeans då hade jag förstått, men stör de sig även när du går ut på stan i jeans?

Varför skulle man inte kunna gå runt hemma i jeans? 

Själv avskyr jag leggings (och använder väldigt sällan jeans), jag tycker om att klä mig i klänningar eller i blus, tröja, cardigan, skjorta, pullover och kostymbyxor och det "går jag runt i hemma". 
  • Anonym (wha)
    Anonym (H) skrev 2019-02-07 23:54:35 följande:

Vadå, ska man inte gå runt hemma med jeans? 

Jag har alltid jeans eller andra byxor, aldrig leggings. Och jag låter inte någon man eller nån annan heller ha åsikter om vad jag har på mig eller när. 
Svar på tråden killar, vad tycker ni om tjejer i jeans?