Rida kuk
Been there!
Min kille har stor. Så att sätta sig helt på den är helt omöjligt. Så för mig blir de inge hoppande upp och ner. Dessutom tycker jag de är skit svårt att få in takten bra. Speciellt om killen bara sjunker ner i sängen.
Man är ju själv ingen död fisk när killen är överst. Men karlar har nån dum anledning att tro att de bara kan sätta händerna bakom huvudet och ligga och vila medan vi ska skutta till det. Vi samspelar ju med dom. De får fan göra samma tillbaka.
Jag tycker det går mycket bättre om jag lutar fram. Ställer mig ibland nästan på armbågarna. Vi är lika lång jag och min karl. Sen kan du istället köra som dom gör. Typ missionären fast att du är över och glider upp och ner längst hans kropp. Och inte upp och ner i luften. Utan gnid din kropp mot hans. Det behöver inte gå fort då. De är skönt som de är för killen om han kan känna hur din kropp och du kan pussa han på halsen eller stöna i örat. Så blir de förhöjd upplevelse! Jag är inte bra alls på att få till knycket med ridningen med men kille kommer direkt ändå för att jag försöker göra allt det där extra. Svanka.. Kyssa halsen... Stöna i örat.. Och låta han känna och se kroppen min i annan vinkel än liggande. Dvs att man är över.
Känner du dig sexig så tycker han att du är det. Känner du dig dum och löjlig så tycker han att du är sexig ändå killar är fan tröga.
Mitt andra bästa tips är att se till att han får upp överkroppen lite. Typ två tre kuddar bakom ryggen. Eller nästa - sitta i soffan. Så får han hasa ner och du kan ha händerna på ryggstödet. Sätt hns händer på dina lår, skinkor eller bröst. Och så tar du dig upp och ner i din takt. Din kille kommer go crazy.
Vill han snabbare kan han ta tag i dina höfter och pumpa under ifrån. Går både i säng o soffan bara du försöker hålla dig stilla lite ovanför han.
De kommer bli super ???????? kolla nån porrfilm om inte annat. Bara du försöker visa att du har självförtroende så kommer han tycka det är asnice!
Otroligt att en kille vill ta i dig överhuvudtaget.
Du målar inte upp kvinnor som några raketforskare direkt.