Inlägg från: samanthanat |Visa alla inlägg
  • samanthanat

Uppdatera min garderob - hur gör ni?

Ja... jag har tyvärr samma problem som dig... Ja har nästintill försökt gått runt stan i en hel helg utan att lyckas hitta några kläder.. sedan beställde jag online men där passade det inte eller så fanns det för många sidor...

Har tyvärr inga tips men om du kommer på något så säg gärna till!

• samanthanat
    AmericanMommy skrev 2019-02-12 09:25:04 följande:

Kolla om något varuhus i närheten av dig har personal shopping service. Vet inte om det finns i Sverige? Jag bor i USA och här finns det på större varuhus och det är gratis. Bra till att få idéer, man behöver ju inte köpa något.

Skönt att höra. Här vet jag att det finns men det kostar en del.

BuoBä skrev 2019-02-12 13:20:54 följande:

(Vissa?) Lindex har Personal Shopper-service. Om man gillar deras kläder.

(Jag har tydligen för långa armar och ben för att handla där, eller så är det ett mode med för korta ärmar och byxben som jag är för gammal för att förstå mig på.)

Aha vad tråkigt för dig. Hur handlar du istället isåfall? Ja jag får ta mig till Lindex och fråga.

• samanthanat
    JACKI skrev 2019-02-18 14:26:24 följande:
    Tack! JACKI är till för alla oberoende på storlek eller stil. Våra stylister väljer ut kläder som de tycker passar dig, din storlek, din stil och dina preferenser. Det enda du som kund behöver göra är att fylla i vårt stiltest. Sedan kan du luta dig tillbaka och vänta tills våra stylister skickar ett mejl till dig på din personiga stilboxen som vi har pysslat fram. Härifrån kan du då välja vilka plagg du vill gå vidare med. Du behöver således inte gå någonstans eller göra något särskilt förutom att fylla i stiltestet för att komma igång :) 
    Ja jag undrar också hur kvalité och pris på klädesplaggen kommer vara. 
  • samanthanat
    JACKI skrev 2019-02-19 13:00:34 följande:
    Vad roligt, vi hoppas du blir nöjd! 
    Griseknoen35 skrev 2019-02-18 15:26:01 följande:
    Vad ligger kläderna på för priser och kvalite? Min man gick på en sån där tjänst och det mesta av kläderna va skitkvalite med skyhöga priser och ett riktigt dåligt bemötande från kundtjänst när alla kläderna skulle returneras.

förstår att du är lite skeptisk om du har haft den erfarenheten sedan förut! Vi köper in kläder från olika nätbutiker, till exempel H&M, Zara, Zalando, mfl, så kvalitén på kläderna är samma som om du hade köpt dem direkt från de butikerna. När du fyller i vårt stiltest så får du själv fylla i hur mycket du vill att dina kläder ska kosta, så beroende på vad du har fyllt i så kan din stilbox innehålla en blus för 199 kr eller 1099 kr. Du betalar exakt lika mycket för kläderna som vi betalar för dem när vi köper in dem, så priset blir inte dyrare för dig än om du hade köpt dem direkt från butiken. Det enda du betalar extra är stylingavgiften, och den är som sagt gratis för alla nya kunder. Senaste stilboxarna vi skapade, innehöll det en tröja på 79kr och i en annan en tröja på 459kr.

Hoppas det är svar på era frågor annars är det bara att höra av er igen!

Intressant företag. Ska absolut kika lite mer på det, kan ju inte skada!
Svar på tråden Uppdatera min garderob - hur gör ni?