Klimakterieproblem??
Oj! Tack för alla svar!! Låter ju inte helt jätteroligt vad man har framför sig då...
Detta låter ju ändå skönt... hur funkar det med sexlivet? Försvann din sexlust, och har den i så fall kommit tillbaka igen? Det är nog det jag fasar för mest, att sexlusten ska försvinna. Än så länge har jag den kvar trots torra slemhinnor, men jag är ju som sagt bara precis i början och man har ju hört mycket om folk som förlorat sexlusten. Däremot har jag inte först så mycket om om den kommer tillbaka igen och i så fall hur snabbt.
Men det där du tog för blödningarna ska jag nog kolla med gyn, för precis som Avskyr klimakteriet skriver så är det ju helt hopplöst med dessa blödningar som man aldrig vet när de ska komma och hur länge de ska hålla på. Man kan ju inte planera nåt öht!Oj!! Ja, riktigt så illa har det ju inte blivit för min del än, med mens i en månad! Fy vad jobbigt! Men de där långa uppehållen ser jag fram emot! Och ja, som sagt, trots torra slemhinnor finns lusten kvar än så länge som skönt är.