• splat

Sambon flyttade för ca 2 v sen

Hej,

Jag har bott ihop med min sambo i ca 2 år och i januari gjorde vi slut och hon har nu flyttat till eget för ca 2 veckor sen. Jag vet att det var det bästa beslutet för oss båda då jag kände att jag inte ville ta några nya steg i relationen, men jag saknar henne så jäkla mycket. Går in på hennes facebook, instagram och kollar hela tiden om det hänt något nytt. Kollar om hon gillar någon annans bild om det är en kille. Vill bara krama om henne, men vet att det är det sämsta att göra och att tiden läker allt. Vi gjorde slut som vänner men att det såklart fanns skit i bagaget såsom att hon fick reda på att hon var gravid efteråt och gjorde abort. Var ju ingen bra tajming, men vi kom över det och fokuserade på hennes flytt efteråt.
    Vet knappt hur/vad jag ska göra för att ta mig igenom det här och glömma henne? Kan knappt sova då jag tänker på henne. Alla möjliga tankar flyger i huvudet, är hon ute ikväll? Träffar hon nån? Har hon legat med någon annan, och hade han större än mig osv?

Har ni några råd/tips ni som vart i liknande situation eller erfarenhet kring detta?

Tack

Svar på tråden Sambon flyttade för ca 2 v sen