Inlägg från: längtans tider |Visa alla inlägg
  • längtans tider

Scrapträsket

malinka2:
    Har de scrapgrejjer på tvshop?
    Jag håller på å samlar på mig lite grejer för att börja scrappa, hur mycket kostar det paketet som du köpte? Har de nån länk på nätet man kan kika på?

sen såg jag att du har stansar du inte använder.. kanske du funderar på att sälja nån? :) Hör av dig isf så blir jag glad..

• längtans tider

Jag har kikat runt på en massa, massa sidor på nätet, och har bestämt mig att jag också ska börja scrappa!
    Älskar att pyssla, att ha nåt att sätta sig med när man är rastlös eller uttråkad!
    Men vad dyrt det blir med alla prylar man "måste" ha för att få en bra start!
    Har köpt ett jättefint block på panduro med 8 1/2*8 1/2 sidor, har köpt ett block med enfärgade sidor i a4, beställt det där paketet från tvshop, letat fram en massa fotografier, garner, brevpapper, paljetter, klistermärken, bokmärken, har köpt mönstersaxar, lim..
    och ändå är det mer jag måste ha! :)
    har sett många som gör kanterna mörka, så de typ ser brända ut.. hur gör man det?? Det är verkligen ursnyggt!
    och sen när ni gjort era sidor..hur förvarar ni de?
    om man köper nån snygg pärm.. men alltså sätter ni mästerverken i plastfickor, eller hur gör ni?

• längtans tider

Kikar runt på en massa scrap-sidor, och många har så fina blommor på sina LO`s!
    Vart har ni hittat de någonstans?? *vill ha*

• längtans tider

Skulle vilja ha en blom-stans, och en med nåt fint hjärta!! :)
    Nån som vet något bra ställe där det finns??

• längtans tider

Någon här som vet om man kan använda lite tjockare papper i en skrivare?? Ska skriva ut en text hade jag tänkt, men vill ha den på just det färgade, lite tjockare jag har..

• längtans tider

Ska köpa alfabete i foam stamps.
    guud så många fina olika det finns! Har ju riktig beslutsångest nu vartifrån jag ska beställa, och vilken stil!
    Har funderat lite på mixed font, marmalade, bunnymade, m.f.l..
    någon som vet vart de finns foamstamps finns till bra priser??

• längtans tider

:) Ja precis!
    Kanske ska satsa på det då, någon här som har det? Blir det snyggt? Antar att bokstäverna passar att mixa lite med så man kan matcha olika bokstäver så det blir fint! :)

• längtans tider

Jag har gjort min beställning för ett par dagar sedan på mixed font! väntar med spänning på att det ska komma hem! :)

• längtans tider

Idag ska jag ta en promenad till panduro och köpa en bunt cardstock-papper! :)
    Har bara världens beslutsångest om jag ska ta a4 eller 12*12!
    hmmm... och vilka färger..och hur många.. :)
    sen hittade jag ett sånt fint retro-block med papper sm jag också måste ha! :)
    sen blir de väl kanske nån stämpel också..
    ska gå å kika lite vilka färger jag måste inhandla!

• längtans tider

Har fått mitt foam stamp alfabet från pappersbiten igår! :)
    Mixed font.. så ikväll när dottern somnar blir det att testa! :)

Svar på tråden Scrapträsket