• Jemmah

Scrapträsket

Hej allihop
    Det är premiär för mig att skriva i tråden men jag har tittat runt lite hos er och förhoppningsvis lämnat en kråka i gästboken hos de flesta. Tack för all inspiration

Ni som beställt från vixxan... jag beställde också därifrån och det tog nästan 2 veckor innan jag fick sakerna. Först var det slut på några av grejorna (inget konstigt med det) men sen när de kom glömde hon att meddela mig!! Till sist skickade jag ett undrande mail, fick svar och betalade, allt på samma dag. Paketet kom dagen efter, tack och lov, det var en fredag och jag hade ingen lust att vänta hela helgen. Så mitt tips är maila eller ring och fråga! Hoppas att ni får era saker snart!

• Jemmah

Tack för alla bra tips på det mesta här inne
    Nu blir jag sugen på att prova scrappa efter skiss jag med. Och så måste jag ju köpa lite mer saker såklart...

• Jemmah

Johannapanna - jag har en (under starka bilder i mitt galleri). Visserligen en av de två första jag gjorde så jag kan komma på 100 sätt att göra den bättre på nu
    Vet att jag sett en som jag tyckte var jättehäftig i någons galleri, men kommer inte ihåg vem det var som gjort den.

Fnyz - avundsjuk... jag får nog inte beställa nåt på ett tag nu. Du får säkert grejorna snabbt

• Jemmah

Loppan - den här hittade jag och tänkte använda till morsdagskortet. Jättefin tycker jag! Författaren finns härinne på FL som SivAndersson.

EN MOR
    av Siv Andersson

En mor finns med från början
    som källan till ditt liv.
    Med kärleksfulla blickar
    hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid
    har hon bjudit dig att smaka.
    Hon ger dig av sin omsorg
    utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt för given
    som lindring av besvär.
    Och sällan blir hon tackad
    och sedd för den hon är.

I livets alla skeden
    förblir hon dock densamma...
    Din alldeles unika
    högt älskade mamma.

• Jemmah

Många som lagt ut nya LOs ikväll Jag hör absolut till dem som surfar runt och tittar och försöker skriva nåt i gästboken och glömmer var jag varit, så hos vissa finns jag säker på listan både nu och då...

Undrar om det är någon som vet om det finns några roliga scrapbookingaffärer i Manchester? Vi åker dit om två veckor och det vore ju synd att missa något. Har dock försökt kolla nätbutiker och det verkar som om det mesta är dyrare i Storbrittannien så det kanske inte är värt det att shoppa där alls?

• Jemmah

Jo 79: fick också paket från Scrapbookbutiken idag och precis som du blev jag nästan lite arg, ivrig som man är Massa tejp och lager papper....och med ett barn i famnen var det nästan omöjligt att öppna!

MEN när jag äntligen pillat ut grejorna så räckte packmaterialet till att underhålla sonen en halvtimme så att jag hann kolla på sakerna och testa lite

Svar på tråden Scrapträsket